וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראון: "עשינו לעצמנו את החיים קשים". רוג'רס: "לבאר שבע נגמרו הרעיונות בסיום"

סלטיק באופוריה לאחר ההעפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות, הקפטן: "התגעגענו למפעל הזה". בסקוטלנד החמיאו לבאר שבע ("מי בכלל חשב על קאמבק אחרי המשחק הראשון?") והודו: "היציאה של מליקסון עזרה לנו". וגם: העקיצה של בארטון והסכום המטורף שאספו האוהדים לפלסטינים

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: בן אילן

בצד הירוק-לבן של גלזגו, התעוררו לבוקר (רביעי) ורוד. אחרי היעדרות ארוכה מהמפעל הבכיר ביבשת, ליגת האלופות, אלופת סקוטלנד, סלטיק, הצליחה להעפיל לשלב הבתים כשעברה את הפועל באר שבע, אף על פי שהפסידה אמש 2:0 במשחק הגומלין (עלתה בזכות 4:5 בסיכום המפגשים).

בסקוטלנד אמנם לא היו מרוצים מההפסד להפועל באר שבע, אך היו שבעי רצון מהתוצאה: מקום בשלב הבתים של ליגת האלופות, ששווה, לפחות על פי התקשורת בסקוטלנד, כ-30 מיליון ליש"ט (כרטיסים, חסויות, זכויות שידור והבונוס מאופ"א).

שחקני סלטיק חוגגים. ברני ארדוב
אוגו מאוכזב, שחקני סלטיק חוגגים בסיום/ברני ארדוב

"מי בכלל חשב על קאמבק לאחר המשחק הראשון", כתב העיתונאי הסקוטי הבכיר, קרייג פאולר, בטור שעלה באחד האתרים המובילים במדינה. "ברור לעין שלהפועל באר שבע הייתה חסרה רגל מסיימת בדמות חלוץ מאיים, אך הנעת הכדור שלה הייתה רחוקה שנות אור ממה שראינו במשחק הראשון בגלזגו. היציאה של מאור מליקסון פגעה בה קשות, ועודדה מעט את סלטיק".

בינתיים, אוהדי הקבוצה, שפתחו בקמפיין לגיוס כספים לפלסטינים, מרוצים מאוד עד עתה. תחילה, הודיעו כי בכוונתם לאסוף כ-15,000 ליש"ט שייתרמו, אך יותר מ-6,000 אוהדים כבר תרמו והסכום שנאסף עד עתה עומד על לא פחות מ-110,000 ליש"ט - כמעט פי עשרה מהסכום שאותו התכוונו לאסוף תחילה.

עוד בנושא:

תחושת גאווה בבאר שבע: "הוכחנו שאנחנו מסוגלים להתמודד ברמות האלו"
ליגת האלופות: הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את סלטיק, אך הודחה
מהראן ראדי מירר בבכי בסיום: "הייתי הגיבור הטראגי, לוקח אחריות"
ניר ביטון: "כבר חשבתי שזה בורח לנו. אני שייך למועדון גדול"

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אוהדי סלטיק. ברני ארדוב
115,000 ליש"ט לפלסטינים. אוהדי סלטיק בבאר שבע/ברני ארדוב

"זה מדהים", אמר ברנדן רוג'רס בסיום. "אלו היו 90 הדקות הכי ארוכות בקריירה שלי כמאמן. באר שבע הייתה נהדרת. הם היו חייבים להשתלט על המשחק והם שיחקו מצוין, אבל אני חייב לברך את השחקנים שלי. כל העבודה שעשינו בהכנה לעונה עזרה לנו מנטלית ומבחינת האיכות. אנחנו לא יכולים תמיד לשחק טוב והערב זה היה אך ורק עניין של נחישות".

עוד הוסיף המנג'ר: "השחקנים נתנו מאמץ מדהים, למרות כל מה שהם היו צריכים לעבור. אני שמח שהם קיבלו את התמורה שלהם לעבודה הקשה בפגרה. אני גאה כל כך עבור המועדון הזה. אני רוצה להחמיא גם להפועל באר שבע, שהייתה מדהימה, למרות שכבר נגמרו לה הרעיונות בסיום. היא עשתה את הדברים בצורה טובה, אבל אסור להפסיק עד לשריקת הסיום".

רוג'רס סיכם: "יכולנו להחזיק את הכדור לכל אורך 90 הדקות ולהפסיד, מה זה היה נותן לנו? היכולת פחות חשובה במשחקים האלו, אלא התוצאה".

"עשינו לעצמנו את החיים קשים, אך בסופו של יום עברנו שלב", אמר הקפטן סקוט בראון. "הגיע לנו להגיע לליגת האלופות, התגעגענו למפעל הזה".

"אוהדי סלטיק במשחק מול הפועל באר שבע, מדהים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully