וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון: "כבר חשבתי שזה בורח לנו. אני שייך למועדון גדול"

24.8.2016 / 0:04

הקשר הישראלי חגג את החזרה לליגת האלופות אחרי שלוש שנות היעדרות: "בסופו של דבר, סלטיק קבוצה טובה יותר". רוג'רס: "90 הדקות הכי ארוכות בקריירה שלי. באר שבע הייתה נהדרת"

ניר ביטון עם שוער סלטיק קרייג גורדון. ברני ארדוב
חוזר לליגת האלופות. ביטון/ברני ארדוב

בקושי רב, סלטיק הצליחה להעפיל הערב (שלישי) לליגת האלופות, לראשונה אחרי שלוש שנות היעדרות. ה"בויז", שבשבוע שעבר סיפקו תצוגה מצוינת בביתם והביסו את הפועל באר שבע 2:5, שוב הוכיחו שהם פשוט לא אותה קבוצה במשחקי החוץ ובקושי עברו את החצי, בדרך להפסד 2:0. למזלה של אלופת סקוטלנד, היא הצליחה לא לספוג שוב והעפילה למפעל היוקרתי, אלא ששם היא כבר תהיה חייבת להציג יכולת הרבה יותר טובה.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את סלטיק, אך הודחה ממוקדמות ליגת האלופות
מהראן ראדי מירר בבכי בסיום: "הייתי הגיבור הטראגי, לוקח אחריות"
מוריניו וזלאטן בטרנר? מה מחכה להפועל באר שבע בליגה האירופית?

ניר ביטון עם מאמן סלטיק ברנדן רוג'רס. ברני ארדוב
רוג'רס וביטון בשיחה צפופה בסיום/ברני ארדוב

ניר ביטון, הקשר הישראלי של סלטיק שחוזר לעוד הופעה בליגת האלופות: "קודם כל, אני חייב להגיד כל הכבוד להפועל באר שבע. הם לקחו אותנו לקצה. כבר חשבתי שזה בורח לנו ונעלם, ראיתי את השלישי מגיע. אני חושב שעשינו תצוגה מדהימה בשבוע שעבר, ה-2:5 היה משקר. הם הבקיעו שני שערים מכלום וזה מה שנתן להם את הפוש להיום. בסופו של דבר, סלטיק קבוצה טובה יותר מבאר שבע. יש לי פה המון חברים, אבל ברגע שאני עולה על הדשא זה לא מעניין אותי. הקהל של באר שבע דחף אותם לאורך 90 דקות, אי אפשר לדעת מה היה קורה אם הפנדל היה נכנס. בסופו של דבר אנחנו בצ'מפיונס וזה מה שחשוב".

על העתיד: "חתמתי לחמש שנים בסלטיק ואני מאושר איפה שאני נמצא. אני לא מתעסק בהצעות ודיבורים כאלה, אני שייך למועדון גדול בקנה מידה עולמי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקני סלטיק חוגגים. ברני ארדוב
סלטיק מאושרת/ברני ארדוב

מנג'ר סלטיק, ברנדן רוג'רס, הודה: "זה מדהים. אלה היו 90 הדקות הכי ארוכות בקריירה שלי כמאמן. באר שבע הייתה נהדרת. הם היו חייבים להשתלט על המשחק והם שיחקו מצוין, אבל אני חייב לברך את השחקנים שלי. כל העבודה שעשינו בהכנה לעונה עזרה לנו מנטלית ומבחינת האיכות. אנחנו לא יכולים תמיד לשחק טוב והערב זה היה אך ורק עניין של נחישות".

עוד הוסיף המנג'ר: "השחקנים נתנו מאמץ מדהים, למרות כל מה שהם היו צריכים לעבור. אני שמח שהם קיבלו את התמורה שלהם לעבודה הקשה בפגרה. אני גאה כל כך עבור המועדון הזה".

גם ברשת אוהדי סלטיק הביעו את התחושות לגבי המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully