וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהראן ראדי מירר בבכי בסיום: "הייתי הגיבור הטראגי, לוקח אחריות"

23.8.2016 / 23:47

הקשר שהחמיץ את הפנדל בתחילת המשחק: "זה ילווה אותי תקופה". ברק בכר שדמע גם הוא: "קשה לי מאוד". דוידזאדה נפרד: "עשינו פה היסטוריה, אולי גנט תפגוש את הפועל באר שבע". בוזגלו: "הניצחון הכי גדול והכי עצוב בקריירה שלי"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: בן אילן

הפועל באר שבע הודחה הערב (שלישי) בפלייאוף ליגת האלופות לאחר שניצחה את סלטיק 0:2. אלופת ישראל הפסידה בשבוע שעבר בסקוטלנד 5:2, והיתה רחוקה רק שער אחד מהעפלה היסטורית לשלב הבתים.

מהראן ראדי הפועל באר שבע בוכה עם אליניב ברדה. ברני ארדוב
"לא זוכר ניצחון כל כך עצוב בקריירה". ראדי/ברני ארדוב

המאמן ברק בכר והשחקנים היו מאוד מאוכזבים בסיום, כאשר המאמן הנרגש דמע, בעוד מהראן ראדי שהחמיץ פנדל בתחילת המשחק ממש מירר בבכי. האדומים היו טובים יותר מסלטיק, אך לא הצליחו לכבוש את השער השלישי שהיה מעלה אותם לליגת האלופות ויסתפקו בהופעת בכורה בשלב הבתים של הליגה האירופית.

אופיר דוידזאדה שעובר לגנט הבלגית, ערך את משחק הפרידה שלו מהמועדון ואף היה זה שסידר את הפנדל בתחילת המשחק. דוידאזדה נפרד בסיום מהקהל ומהשחקנים. במועדון היו גם לא מעט רגעי חרדה הערב, כאשר לוסיו איבד את ההכרה לכמה רגעים אך הצליח להתאושש. לאחר המקרה בן שהר נכנס במקומו של החלוץ.

עוד בנושא:

ליגת האלופות: הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את סלטיק, אך הודחה
מוריניו וזלאטן בטרנר? מה מחכה להפועל באר שבע בליגה האירופית
ניר ביטון: "כבר חשבתי שזה בורח לנו. אני שייך למועדון גדול"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אופיר דוידזאדה הפועל באר שבע עם שיר צדק נפרד מהקהל. ברני ארדוב
אופיר דוידזאדה נפרד מהקהל לפני עזיבתו לגנט הבלגית/ברני ארדוב

המאמן ברק בכר אמר לאחר הניצחון החמוץ: "האמת שקשה לי לדבר. היינו כל כך קרובים. נתנו משחק ענק ובגלל זה זה כל כך כואב. אנחנו כואבים את ההפסד בסקוטלנד ואת הגולים שספגנו בסופו. אני מאוד מתרגש וקשה לי, ליגת האלופות זה חלום והיינו קרובים. קשה לי לדבר עכשיו, אלך לחבק את השחקנים".

מהראן ראדי, שהחמיץ פנדל בפתיחה ומירר בבכי לאחר השריקה, הגיע להתראיין רק לאחר דקות ארוכות והסביר: "זו הייתה התפרצות רגשות, אני מתנצל על זה בפני כל מי שמכיר אותי. זה היה בגלל כל התמיכה שקיבלתי אישית, מהאוהדים ומכל הקבוצה. זה היה אחד המשחקים המיוחדים, יכולנו לחולל סנסציה פה, הגיע לנו לנצח בהפרש יותר גבוה. הבאנו הרבה כבוד לבאר שבע ולמדינה. אני הייתי הגיבור הטראגי ואני לוקח אחריות על זה. נזכרתי בתקופה שלי במכבי תל אביב שעשינו 3:3 נגד באזל וכבשתי, אבל לא הצלחנו לתת עוד גול. כל הזיכרונות צפו. אני יודע שהרבה אנשים רצו שננצח, אבל הם לפחות חוזרים הביתה עם ראש מורם. לא נתנו לנו סיכוי, אמרו שאולי ננצח 0:1, אבל באנו והוכחנו שיש פה קבוצה טובה מאוד. כולם ניסו, כולם רצו, אבל אין מה לעשות".

ראדי המשיך: "זה ילווה אותי תקופה קצרה, אבל אני מקווה שזה לא ייקח אותי לכיוון שלילי. עברתי הרבה בחיים ואעבור גם את זה. יש לנו משחק חשוב ביום שבת ואחר כך גם יהיו משחקי הליגה האירופית. אני לא זוכר ניצחון כל כך עצוב בקריירה שלי. מי שהיה במגרש ושיחק הרגיש כמה קרובים היינו לעלות, וזה גם הגיע לנו".

בן שהר הפועל באר שבע מאוכזב. ברני ארדוב
"נתנו הכל, אך זה לא הספיק". בן שהר מאוכזב/ברני ארדוב

בן שהר שכבש את השער הראשון: "תחושות מעורבות. נתנו את הכל אך זה לא הספיק, כל מי שהיה במגרש נתן לא 100 אחוז אלא 250. הצלחנו להוביל 0:2 והיה חסר לנו הגרוש ללירה. הגיע לנו וזה מאוד חבל, זה מה שאני יכול להגיד אחרי המשחק המטורף הזה. הראינו פה אופי ושאנחנו חזקים, אך השער הזה היה כל כך קרוב וכל כך רחוק בו זמנית. עכשיו יש את הליגה האירופית שזה דבר נוסף להתנסות בו. אנחנו גאים בעצמנו אך כל כך מאוכזבים ועצובים כי יכולנו לכבוש את השלישי. בשבועות האחרונים הראינו אופי, גם באלוף האלופים וגם הקאמבק בחוץ מול סלטיק וזה אומר עלינו משהו. היום עשינו כמעט את הבלתי יאומן. אנחנו חבורה של גברים וחבל שלא עשינו את זה אפילו יותר היסטורי. אנחנו מאוד גאים בעצמנו".

מאור בוזגלו אמר בסיום: "זה היה משחק היסטורי למועדון ולשחקנים ששיחקו. הניצחון הכי גדול והכי עצוב בקריירה שלי. גרמנו לסלטיק להיראות מביך היום, אבל אין מגיע בכדורגל. אנחנו צריכים להרים את הראש וללכת עם המון גאווה. ברור שזה יישב לי בראש וזה יהיה לתקופה לא קצרה, אבל הניצחון הזה צריך לתת לנו הרבה ביטחון להמשך. זה יקדם אותנו כמועדון, כשחקנים. הראינו שהפועל באר שבע קבוצה עוצמתית וחזקה. סלטיק באו לכאן לשחק על תוצאה וזה לא כל כך הלך להם, אבל שיהיה להם בהצלחה בליגת האלופות".

אופיר דוידזאדה, לו היה זה משחק אחרון לפני המעבר לגנט הבלגית, יודע שהוא עשוי לפגוש את באר שבע בליגה האירופית, אם גנט תשלים את העפלתה: "אני מקווה שיעברו את המשחק בחמישי ואז נראה מה יהיה בהגרלה. לגבי היום, אנחנו מאוכזבים מאוד, אבל הייתה לי פה תקופה מדהימה. עשינו פה היסטוריה עם אליפות אחרי 40 שנה ועלייה לליגה האירופית. אני מתרגש בגלל העזיבה והפרידה מהחברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully