וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: ניצחונות לצ'לסי וליברפול, שער לתומר חמד

חניכיו של קלופ לא התקשו עם 0:5 על בורטון, הבלוז התאמצו אך גברו 2:3 על בריסטול רוברס. גם ברייטון עלתה לסיבוב הבא לאחר 2:4 על אוקספורד, החלוץ הישראלי כבש, בירם כיאל נותר על הספסל

אנטוניו קונטה מאמן צ'לסי. GettyImages
התקשו, אך עשו את העבודה. קונטה/GettyImages

הסיבוב השני של גביע הליגה האנגלי יצא לדרך הערב (שלישי) ואליו הצטרפו המועדונים הגדולים מהפרמיירליג. צ'לסי וליברפול עברו את המכשולים הראשונים במפעל כשעבור הבלוז זו הפעם הראשונה שהם עושים זאת מאז 1996. גם אברטון עלתה לסיבוב הבא, וברייטון, כשתומר חמד כובש את השער הרביעי, עשתה את העבודה ותהיה בסיבוב השלישי.

seperator

צ'לסי - בריסטול רוברס 2:3

הבלוז הגיעו הערב לסיבוב השני של המפעל לראשונה מאז 1996, וכרגע זה נראה כי אנטוניו קונטה לא מתכוון על שום תואר. מי שפתח המשחק הרב שערים היה מישי בטושאיי, שכבש בבכורה שלו בהרכב לאחר בישול של נמניה מאטיץ'. הבליץ נמשך שתי דקות מאוחר יותר, כשויקטור מוזס הכפיל את התוצאה. בריסטול הקטנה לא ויתרה על המשחק, ובדקה ה-35 פיטר הארטלי צימק ל-1:2, וכבש שער שלישי במשחק תוך שש דקות בלבד. בדקה ה-41 רובן לופטוס צ'יק סיפק מסירה נהדרה לבטשואיי שכבש את השני שלו במשחק והשלישי של הכחולים. בריסטול פתחה את המחצית השניה בסערה ובדקה ה-48 אליס האריסון צימק ל-2:3. הקבוצה של קונטה הצליחה לשמור על היתרון עד הסיום ולעלות לשלב הבא.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בורטון אלביון - ליברפול 5:0

הקבוצה של קלופ הגיעה למשחק לאחר הפסד לא נעים בכלל לברנלי, והשיגה ניצחון שעשוי להחזיר לה את הביטחון, במפעל בו הניפה את הגביע שמונה פעמים בעבר. בדקה ה-15 דיבוק אוריגי הבלגי העלה את האורחים ליתרון לאחר בישול של סאדיו מאנה שממשיך להרשים בקבוצתו החדשה. שבע דקות מאוחר יותר, רוברטו פירמינו הברזילאי הכפיל את התוצאה כשנגח יפה לרשת של השוער. בדקה ה-61, שער עצמי של טום ניילור סגר סופית את הסיפור. דניאל סטארידג' קינח עם צמד שערים בדקות 78 ו-83. 0:5 בסיום.

דיבוק אוריגי עם סאדיו מאנה שחקני ליברפול. GettyImages
ניצחון קליל. אוריגי ומאנה חוגגים/GettyImages

אוקספורד יונייטד - ברייטון 4:2

עם בירם כיאל ותומר חמד על הספסל, הקבוצה מהצ'מפיונשיפ פתחה את משחקיה במפעל כשהתארחה אצל אוקספורד מהליגה השלישית. כבר אחרי שתי דקות הישראלים היו מרוצים כשקבוצתם עלתה ליתרון משער של סאם אדקוגבה. בדקה ה-28 המארחים חזרו למשחק, כשווסלי תומאס השווה ל-1:1. תומר חמד נכנס למשחק בדקה ה-62, אך מי שהעלה את קבוצתו ליתרון היה קזנגה לואלואה שכבש בדקה ה-76. משם המקומיים כבר התפרקו ואלביס מאנו כבש את השלישי בדקה ה-81. תומר חמד הצטרף לחגיגה בדקה ה-85 כשהבקיע שער משלו. דניאל קראוולי צימק בתוספת הזמן ל-2:4 וקבע את תוצאת המשחק.

אברטון - יאוביל טאון 0:4

לאחר שאגרו ארבע נקודות בשני המחזורים הראשונים בליגה, הטופיז פתחו טוב גם במפעל השלישי בחשיבותו בממלכה. ארון לנון העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-28, מבישול של ג'יימס מקארת'י. בדקה ה-69 רוס בארקלי כבש את השני וסגר את הסיפור. ארונה קונה, החלוץ מחוף השנהב, סיים עם צמד כשכבש בדקה ה-81 ונעץ את המסמר האחרון בדקה ה-91, 0:4 בסיום.

תומר חמד שחקן ברייטון. GettyImages
השתתף בחגיגה. תומר חמד/GettyImages

משחקים נוספים

* קריסטל פאלאס - בלקפול 0:2

* פטרבורו יונייטד - סוונסי 3:1

* סטיבנייג' - סטוק סיטי 4:0

* ווטפורד - ג'לינגהאם 2:1

* נורת'המפטון - ווסט ברומיץ' 2:2 (נורת'המפטון עלתה בפנדלים)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully