וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "זה מצוין לליגה שדוראנט מגיע לגולדן סטייט"

הסופרסטאר של קליבלנד התייחס למעבר של השחקן לווריירס: "יש לנו ליגה תחרותית". לגבי ההשוואות עם המעבר שלו למיאמי: "כל החלטה היא שונה. מה שכל אדם מרגיש לגבי שחקן מסוים, יגרום לו להגיב אחרת"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

ההחלטה של קווין דוראנט לעזוב את אוקלהומה סיטי ת'אנדר גרמה להמון אנשים בעולם הכדורסל לחבב קצת פחות את אחד הכוכבים הגדולים בליגה. הפורוורד מצטרף לסטף קרי וחבריו בגולדן סטייט, ויש הרבה מאוד אוהדים שכבר הספיקו לבקר את הכוכב על ההחלטה ועל כך שהמהלך פוגע בתחרותיות בליגה. נוסף על כך, היו אנשים רבים שהשוו את המעבר לזה של לברון ג'יימס, שבעונת 2010 עזב את קליבלנד והצטרף למיאמי, שם חבר לדוויין וייד וכריס בוש עמם זכה בשתי אליפויות במדי ההיט.

היום (שלישי), ג'יימס הביע את דעתו לגבי המעבר, והפגין תמיכה בדוראנט: "שמעתי על זה דרך הרשתות החברתיות. כשהבנתי בחדשות מה קורה הייתי מופתע, כמו כולם. זו היתה תגובה לא שונה משל כל אדם שמכיר את המשחק ומבין את זה. בכל מקרה, אני חושב שזה מצוין לליגה שלנו. יש לנו ליגה תחרותית והיא ממשיכה להתפתח. הקומישינר אדם סילבר עושה עבודה מצוינת מאז שדייויד סטרן עזב".

כוכב קליבלנד התייחס גם להשוואות בנוגע למעבר שלו לפני שש שנים מאוהיו לפלורידה: "אני חושב שכל החלטה היא שונה. ההחלטה שלי לעזוב את קליבלנד ולהגיע למיאמי היא שונה מזו של קווין לעזוב את הת'אנדר ולהגיע לווריירס, כמו שהיא שונה מזו של שאקיל לעזוב את אורלנדו ולהצטרף ללייקרס. זה גם שונה מההחלטה של מייקל ג'ורדן לפרוש, לחזור לשחק, לפרוש שוב ולחזור ולהצטרף לוושינגטון. איך שאני רואה את זה, כל החלטה היא שונה ומה שכל אדם מרגיש כלפי אותו שחקן באופן אישי, יגרום לו להגיב אחרת".

עוד בנושא:

ההתבטאות המפוקפקת של לברון: "ג'ורדן מקבל יותר מדי קרדיט"
קווין דוראנט: "המשחקים האולימפיים היו כמו תרפיה עבורי"

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס מול שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט. רויטרס
"הליגה ממשיכה להתפתח". לברון מול דוראנט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully