וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ארבע שנים בחוץ: קוואמי בראון מתכנן קאמבק ל-NBA

המגמה נמשכת: הסנטר בן ה-34, שנבחר ראשון בדראפט 2001 ונחשב לאחד הפלופים הגדולים בתולדות הליגה, רוצה לחזור למגרשים, ככל הנראה משום שנקלע לחובות. ז'יאנליאן רשמית בלייקרס

שחקן גולדן סטייט ווריירס קוואמי בראון. Ezra Shaw, GettyImages
מישהו מתגעגע? קוואמי בראון/GettyImages, Ezra Shaw

קוואמי בראון כבר מזמן הפך לשם נרדף לפלופ ב-NBA, אבל גם בגיל 34 - אחרי ארבע שנות הפסקה - הוא עדיין לא מוותר על הקריירה. בארה"ב דיווחו אמש (שני) כי הסנטר, שנבחר ראשון בדראפט 2001 לפני שמות כמו פאו גאסול, טוני פארקר, טייסון צ'נדלר, ג'ו ג'ונסון וזאק רנדולף, מתכנן בקרוב קאמבק לליגה הטובה בעולם.

מאוחר יותר, הסוכנות החדשה שלה אישרה את הפרסום וכתבה בהודעה אירונית משהו לעיתונות כי "קוואמי מוכן לבנות את חייו מחדש. הקאמבק שלו יכול להיות הדרך לתהילה של קבוצה שתאמין בו. הוא כשיר פיזית ומנטלית ומוכן להיות השחקן היוצא דופן שהיה בעבר הלא רחוק. כיום הוא איש בוגר ומנוסה יותר. הוא חוזר בגלל שהוא כל כך אוהב את המשחק".

בראון (2.11) נחשב כאמור לאחד הפלופים הגדולים בתולדות הדראפט. ב-12 שנותיו ב-NBA הוא החליף שבע קבוצות (וושינגטון, לוס אנג'לס, ממפיס, דטרויט, שארלוט, גולדן סטייט ופילדלפיה) והעמיד ממוצעים של 6.6 נקודות ו-5.5 ריבאונדים למשחק. במהלך הקריירה הוא הרוויח 63.9 מיליון דולר, אבל על פי דיווחים איבד את הונו ומעוניין לחזור בעיקר ממניעים כלכליים.

בראון הוא לא ה"קשיש" היחיד שמתכנן חזרה מפתיעה למגרשים. לאחרונה דווח בין היתר על ניסיונותיהם של ריי אלן, בארון דייויס, דרק פישר וריפ המילטון להשיג חוזה בליגה הטובה בעולם.

שחקן דאלאס מאבריקס, יי ז'יאנליאן. Tony Gutierrez, AP
גם הוא חוזר. יי/AP, Tony Gutierrez

* עוד שחקן NBA מפוספס שיקבל צ'אנס נוסף הוא יי ז'יאנליאן הסיני, הבחירה השישית הדראפט 2007, שחתם רשמית בלייקרס. שחקן הפנים בן ה-28 עזב את ה-NBA ב-2012 וחוזר כעת אחרי ארבע שנים בליגה הסינית.

* שמו של ריקי רוביו שורבב לאחרונה בהקשר של טריידים רבים, אבל הרכז הספרדי הכישרוני נשאר לבסוף במינסוטה המסקרנת, ואם לשפוט על פי דבריו של המאמן החדש טום ת'יבודו, אין שום סימנים לפיחות במעמדו. "אני מאוד אוהב את ריקי ולא הייתי מוכן לשמוע על אפשרות שיעזוב", אמר אמש.

בדראפט האחרון הוולבס בחרו בכריס דאן, שבלט גם בליגת הקיץ ועל פי כל הסימנים המוקדמים יכול לרשת את מקומו של רוביו בחמישייה. רוביו, שרשם קיץ מאכזב מבחינה אישית גם עם נבחרת ספרד באולימפיאדה, כולל משחק נפל מול ארצות הברית בחצי הגמר, אמר אמש ש"ההגעה של דאן היא אתגר גדול בשבילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully