וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מתקרב: הודלפו ציוני השחקנים של פיפ"א 2017

הדמו של משחק הוידאו הפופולרי ישוחרר בתקופה הקרובה, אך דירוג השחקנים המשתתפים כבר הודלף לרשת. הטובים ביותר: רונאלדו ומסי עם ציון 94, סוארס עם 92, ניימאר, זלאטן ונוייר עם 90

ליאונל מסי ברצלונה לוחץ ידיים עם כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד לפני המשחק. רויטרס
עדיין מעל כולם. רונאלדו ומסי/רויטרס

חובבי כדורגל רבים ברחבי העולם ממתינים בציפייה לחודש ספטמבר הקרוב, בו ישוחרר סוף סוף משחק הוידאו, פיפ"א 2017. תמונות ראשוניות מהמשחק כבר שוחררו במהלך החודש האחרון, וניתן לראות כי הגרפיקה בו ברמה גבוהה מאוד כאשר השחקנים והאצטדיונים נראים מציאותיים מתמיד. בנוסף, הדמו של המשחק צפוי לצאת כבר במהלך השבועות הקרובים. עם זאת, לצערם של היוצרים, הודלפו לרשת גם ציוני השחקנים שמסקרנים כבר זמן רב את האוהדים ברחבי העולם.

מי שקיבלו את הציון הגבוה ביותר הם כמובן ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו, עם 94. אחריהם בדירוג ניתן למצוא את חלוץ הקטאלנים, לואיס סוארס, עם ציון 92. את השישייה הראשונה משלימים ניימאר, זלאטן איברהימוביץ' ומנואל נוייר, כאשר כל אחד מהם קיבל ציון 90.

רוברט לבנדובסקי, גארת' בייל, סרחיו אגוארו ומסוט אוזיל משלימים את התשיעייה הראשונה עם ציון 89. פול פוגבה, הרכש החדש של מנצ'סטר יונייטד הוא אמנם השחקן היקר בעולם, אך ציונו במשחק עומד "רק" על 88, כמו טוני קרוס, אריאן רובן וגונסאלו היגואין. מעט אחריהם ניתן למצוא את אלכסיס סאנצ'ס, מרקו רויס ואדן הזאר, שזכו לציון 87.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully