וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: הערכות שסאבו יחתום, אצילי יקבל הצעה משודרגת

22.8.2016 / 18:46

אחרי התקרבות במגעים בין הקבוצה מהבירה לפאוק סלוניקי, בבית"ר מאמינים שהקשר הסלובקי יצטרף. אצילי יקבל הצעה בגובה 200 אלף יורו לעונה, אבל ידרוש סעיף שחרור נמוך יחסית

אריק סאבו. בית"ר ירושלים,
הסאגה בדרך לסיום? סאבו/בית"ר ירושלים

אופטימיות בבית"ר ירושלים בנוגע לחתימת אריק סאבו. לאחר כמה ימים של שיחות ומגעים, נראה שהצדדים על סף סיכום בנוגע לחוזהו של השחקן לעונה הקרובה עם אופציה לשנה נוספת. ביממה האחרונה התקיימו מספר שיחות בין בית"ר ירושלים לנציגי פאוק סלוניקי, ומחר עשוי להיחתם הסכם חדש בין הצדדים. היוונים הראו נכונות לבוא לכיוון המועדון הישראלי על מנת להביא לפתרון של הסאגה, וההערכה היא שהסלובקי יצטרף בימים הקרובים.

מעבר לסאבו, ראשי בית"ר ירושלים כבר החלו לשוחח עם סוכניו של עומר אצילי, רונן וגלעד קצב, בנוגע לחוזה חדש. בקבוצה מהבירה מעוניינים שאצילי יחתום על חוזה לשלוש שנים ויציעו לו שכר משודרג של 200 אלף יורו לעונה. אצילי עדיין מקווה לעזוב לאירופה בשבוע הקרוב. נציגיו מתכוונים לדרוש במו"מ על חוזה חדש, סעיף שחרור בגובה 750 אלף יורו – סכום השחרור הנוכחי על פי החלטת בורר.

אצילי עבר היום בדיקה בה נקבע כי עליו לנוח ביומיים הקרובים בעקבות הדלקת ברגלו. בבית"ר מקווים שהוא יוכל להתאמן ביום רביעי, אך לוקחים בחשבון כי הוא עשוי להיעדר מהגומלין נגד סנט אטיין. ייתכן שהמאמן רן בן שמעון יעבור למערך של שלושה בלמים במשחק בצרפת.

אוהדים שרוצים לטוס לצרפת התלוננו היום כי במשרדי "לאן" דרשו מהם להגיע פיזית למשרדים על מנת לאסוף שובר. כזכור, גם במשחק הקודם נגד אומוניה ניקוסיה התלוננו האוהדים על כך שנדרשו למסור צילומי דרכון ומקום שהייה. בבית"ר מסרו בתגובה כי נמכרו מספר כרטיסים בודדים ואין הצדקה לפתוח עמדות.

משחק הגומלין של בית"ר בצרפת מול סנט אטיין ישודר בשידור ישיר בערוץ 20 (יום חמישי, 21:45).


עוד בנושא:

אצילי הפצוע בספק לסנט אטיין
רק 2:2 לבית"ר ירושלים נגד מכבי פתח תקוה

עומר אצילי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
התבקש לנוח. אצילי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully