וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "אם מכבי תל אביב תעפיל לשלב הבא יגיע חיזוק זר"

בשורה לקראת היידוק ספליט? המנהל הספורטיבי חשף כי שדרוג הסגל תלוי בהעפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית: "הזמן רץ וגם אני צריך לקבל החלטות עד סוף החלון". וגם: בוס מקבל תמיכה. פליפנקה זומן לנבחרת בלארוס

יוסי ציפקיס

בווידאו: שוטה ארבלזדה אחרי הניצחון על הפועל כפר סבא

האם מצבת הזרים של מכבי תל אביב תקבל שדרוג משמעותי לפני סיום חלון ההעברות? על פי הדברים של המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף היום (שני) עולה שכן. בטורו השבועי ל'טלחראף' בחר ההולנדי רמז על מגעים מתקדמים עם מספר שחקנים כאשר הדבר שמפריד ביניהם לסגל של סגנית האלופה הוא המשך דרכם של הצהובים באירופה. ביום חמישי הקרוב מכבי תל אביב תתארח באצטדיון פולויד אצל היידוק ספליט עם יתרון 1:2 מהמשחק הראשון. כזכור, הצהובים צרפו הקיץ רק את ייגור פיליפנקה, אייל גולסה, יוסי בניון ואוסקר סקאריונה.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב מאמינה: שדרוג משמעותי בשכר ישאיר את טל בן חיים
שוטה ארבלדזה: "זו לא הייתה הכנה לגומלין מול ספליט. שונא לספוג"

ג'ורדי קרויף המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב. קובי אליהו
יש חיזוק? קרויף/קובי אליהו

לפי דבריו של קרויף עולה כי הדחה מול הקרואטים תשאיר את הסגל של שוטה ארבלדזה ללא חיזוק. "הזמן רץ ובדיוק כמו הקבוצות בהולנד גם מכבי תל אביב בלחץ. אני חייב לקבל החלטות עד הראשון בספטמבר לגבי מצבת הזרים. אני עוקב אחרי הדיווחים ברחבי אירופה והליגות הבכירות. העניין המרכזי הוא כסף, כמו בשאר הליגות ברחבי העולם. אם נעפיל לשלב הבא אז אני בטוח שיגיעו שחקנים זרים", הסביר.

ג'ורדי לא פספס הזדמנות להגן על פטר בוס, שמעמדו באייאקס לוטה בערפל בעקבות פתיחת העונה הרעה של הקבוצה מאמסטרדם: "אייאקס מנסה לשחק כדורגל שונה מתקופת פרנק דה בור. השיטה של בוס היא טובה, אבל דרוש זמן כדי להטמיע אותה. המצב שם לא קל כי עזבו מספר שחקני מפתח, פטר צריך סבלנות. באייאקס יש סגל צעיר והוא עדיין מתרגל ללחץ על היריב לאורך שלבים רבים יותר במשחק. חשוב לדעת לנצל את האיכויות שלך בתור קבוצה יוזמת ולא להעניק ליריב לנצל כל טעות. במצב העניינים הנוכחי פיינורד ופ.ס.וו איינדהובן עדיפות כי הן מנוסות יותר ורגילות לשחק תחת סגנון אחיד".

בתוך כך, הבלם פליפנקה זומן לסגל נבחרת בלארוס לקראת צמד המשחקים מול נורבגיה (ידידות, 31/08) וצרפת (מוקדמות המונדיאל, 06/09).

שוטה ארבלדזה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
העיניים נשואות לחמישי. ארבלדזה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully