וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תנסה לצרף מגן שמאלי זר כבר בימים הקרובים

22.8.2016 / 11:50

בקבוצה מעוניינים בחיזוק לזירה האירופית, וינסו לחזק את ההגנה לפני תום מועד ההעברות באירופה ב-31 באוגוסט. מיגל ויטור ואוגו אמורים להיות בסגל למשחק מול סלטיק

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע מעוניינת להתחזק לצרף מגן שמאלי זר שיוכל לקחת חלק במשחקים באירופה. לשם כך, האלופה צריכה להחתים שחקן שכזה לפני ה-31 באוגוסט - היום האחרון חלון ההעברות האירופי. בשלב זה לא מתכוונים במועדון להחתים מגן ישראלי, אך ישקלו זאת אם לא יצליחו להחתים שחקן זר.

בהפועל באר שבע ישלימו הערב (שני) את ההכנות לקראת המשחק מחר מול סלטיק בגומלין של פלייאוף האלופות. למרות התוצאה במשחק הראשון, במועדון מנסים להחדיר לשחקנים את האמונה שניתן לעשות זאת, או לכל הפחות לנצח בבית את האלופה הסקוטית.

בקבוצה יקבלו החלטה בנוגע לג'ון אוגו ולמיגל ויטור, כשההערכה אצל אנשי המועדון היא שהשניים יהיו כשירים ויוכלו להיכלל לכל הפחות בסגל. הבלם עורך אימונים כבר מהשבוע שעבר אך במועדון יקבלו ביחד איתו את ההחלטה האם להכלילו בסגל, בעוד שאוגו ערך אימון חלקי וזאת כדי לא להעמיס עליו ולסכן אותו. בכל אופן, הוא גם אמור להיות בסגל. מי שלא יהיו בסגל הם אליניב ברדה ומוחמד גדיר הפצועים.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. מגד גוזני
יחתימו שחקן לפני סגירת החלון? בכר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully