וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג שחקני ליגת העל של וואלה! ספורט: אוגו במקום ה-1, וואקמה 2, אצילי 3

דירוג וואלה! הרביעי הגיע לשיא עם הבחירה בקשר הניגרי של הפועל באר שבע לשחקן הטוב בליגת העל על ידי עיתונאים ואנשי מקצוע, ובהם ערן זהבי ואלישע לוי. בטופ 10: ארבעה נציגים לאלופה ולסגניתה מכבי תל אביב, אחד לבית"ר ירושלים ולהפועל תל אביב

עיבוד תמונה

בווידאו: הרגעים הגדולים של חמשת הגדולים בדירוג וואלה

המסורת נמשכת: לרגל פתיחת העונה, דירוג וואלה ספורט של שחקני ליגת העל בכדורגל מוגש לכם בפעם הרביעית ברציפות, ואחרי שלוש שנים עם זוכה בודד - ערן זהבי - השנה יש אלוף חדש, ג'ון אוגו. לשם ביצוע הדירוג, פנינו לעיתונאים מוואלה! ספורט וממדורי הספורט האחרים, למאמנים ולכדורגלנים. חלק מהמצביעים ביקשו לעשות זאת בעילום שם.

מקומות 21 - 30
מקומות 31 - 40
מקומות 41 - 50
מקומות 51 - 100
מקומות 101 - 200
מקומות 201 - 272

איך דירגנו? המצביעים דירגו כל שחקן מ-1 עד 10, לפי ההתרשמות הכללית מהשחקן - שילוב של רזומה, כושר נוכחי וציפיות לעונה שבפתח. את כל הנתונים אספנו, חישבנו ממוצע - והתוצאות לפניכם. הדירוג נסגר בשבוע שלפני פתיחת ליגת העל.

מי בדירוג? שחקנים בעלי חוזה בקבוצה מליגת העל, ששותפו בליגת בוגרים או במפעל אירופי; זרים חדשים ששיחקו בגביע הטוטו נכנסו אף הם לרשימה. מי שדורג על ידי פחות ממחצית המשתתפים, לא נכנס לרשימה הסופית.

חושבים שצדקנו? שטעינו? שהגזמנו? זה המקום להחמיא ולבקר. כל שצריך לעשות זה לכתוב את תגובתכם באחת הרשתות החברתיות, עם ההאשטאג הרשמי של הפרויקט, #דירוג_וואלה. התגובות המובחרות יועלו ויוצגו באתר.

עורכי הפרויקט: אורן יוסיפוביץ, ניצן ליבנה

לרשימת המדרגים

ג'ון אוגו הפועל באר שבע. עיבוד תמונה
ג'ון אוגו הפועל באר שבע/עיבוד תמונה

1. ג'ון אוגו - 8.87

קשר, הפועל באר שבע
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה - 7
הופעות - 34, שערים - 4

קפיצה של 6 מקומות לקשר העוצמתי של הפועל באר שבע, מהמקום השביעי ועד לפסגת הדירוג. אוגו, שנכון לכתיבת שורות אלה עדיין במו"מ מתמשך על הארכת ושדרוג חוזהו, הוא הראשון שמסיים ראשון ולא קוראים לו ערן זהבי. השיפור שלו בעונה שעברה היה גדול מאוד (פלוס ארבעה שערים), וגם בפתיחת העונה, בצמד המשחקים מול אולימפיאקוס למשל, ראו את החשיבות שלו למסגרת אירופית. חזק, קשוח, פרקטי ובעל יכולת מבריקה לתקל בעוצמה ולהתחמק מעבירות ומכרטיסים צהובים. עכשיו, כמו זהבי, המטרה שלו תהיה לשמור על המקום היוקרתי בדירוג גם בעונה הבאה.

אוגו אמר בתגובה: "זה מרגש מאוד וכבוד גדול. אני רוצה להודות לקהל האוהדים של הפועל באר שבע, למאמן ולצוות המאמנים, לחברי לקבוצה ולכל ההנהלה. בלעדיהם ובלי המשפחה שלי ואלוהים זה לא היה קורה. זו עוד הוכחה שכשאתה עובד קשה, מאמין ונותן את הלב והנשמה שלך על המגרש, זה משתלם. זה רק מדרבן אותי לתת את הלב שלי בכל רגע על המגרש".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. אנתוני וואקמה - 8.83

חלוץ, הפועל באר שבע
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה - 12
הופעות - 33, שערים - 11

ארבע מאיות ציון מפרידות בין טוני לחבר הטוב ג'ון. קפיצת המדרגה של וואקמה גם מרשימה, ונראה שאם מישהו יעלה על הרדאר האירופי זה יהיה בכלל הוא. הפריצות מהאגף איכותיות מאוד והעבודה של בכר תהיה לדאוג לכמה שיותר דקות איכותיות שלו פר משחק. רק ארבעה שחקני ליגה כבשו יותר ממנו בעונה שעברה (11). לצערו של וואקמה, הוא נכנס למקום השני בדירוג, מקום שרק הפריע לכל שחקן ששובץ בו. אחרי שלושת הסגנים לשעבר של זהבי — בוזגלו, ברדה וראיוס — וואקמה יצטרך להילחם גם בקארמה ובסטטיסטיקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. עומר אצילי - 8.74

קשר, בית"ר ירושלים
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה - 14
הופעות - 29, שערים - 7

לא, לא צריך משקפיים. אצילי במקום השלישי, ולו רק הדירוג הזה היה מתפרסם לפני החלטת הבורר, חושב בטח אלי טביב. הבחור מהמקום השלישי, בעל תג מחיר עדכני של 750 אלף יורו, נבחר לשחקן הישראלי הכי בולט לפני פתיחת העונה הנוכחית. השאלה תהיה האם עד שיתפרסם מקומו הוא עוד ישחק כדורגל בישראל. בעונה שעברה, גם בין ייבושים לריבים, אצילי הראה עד כמה הוא נהדר, וזה בא לידי ביטוי בזינוק של 11 מקומות ובשלל קבוצות שחושקות בתענוג.

אצילי מסר בתגובה: "מעריך מאוד את הבחירה המכובדת ועוד מאנשי כדורגל שנמצאים כל כך הרבה שנים בתחום. אני אמשיך לעבוד קשה כדי להמשיך להצליח ולהתקדם. תודה לכולם ושתהיה שנת כדורגל מוצלחת במיוחד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. מאור מליקסון - 8.63

קשר, הפועל באר שבע
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה - 51
הופעות - 30, שערים - 7

העונה המאכזבת שלו לפני שנתיים השפיעה על הדירוג שלו בעונה שעברה, והעונה האחרונה הנהדרת שלו הזניקה אותו 47 מקומות מעלה — אף שחקן בעשירייה הראשונה לא התקדם כך. מליקסון נמצא כעת במקום הטבעי שלו, ואפשר להניח שרק החשש מפציעות הפריד בינינו לבין מקום על הפודיום של הכדורגל הישראלי. מבחינת כישרון נטו, אין שני לו בליגה, ואם באר שבע תרצה לשחזר את העונה המקומית הקודמת, מליקסון יצטרך להיות מאור של 2015/16 ולא של 2014/15.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. טל בן חיים 2 - 8.33

חלוץ, מכבי תל אביב
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה - 6
הופעות - 31, שערים - 10

לראשונה אין מכביסט במעלה הדירוג, וטל בן חיים הוא הנציג הבכיר ביותר של סגנית האלופה לעונה זו. הוא קפץ מקום אחד מבעונה שעברה, ועד שאוסקר סקאריונה ייכנס לעניינים הוא יצטרך להיות המוציא לפועל העיקרי של מכבי תל אביב. את העונה שעברה סיים עם עשרה שערים, ועכשיו, כשיש עוד 35 שערים שאמורים להתחלק בין החבר'ה, התפוקה של טב"ח2 צריכה לגדול עוד יותר.

בן חיים מסר בתגובה: "מודה לכל מי שבחר בי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

6. פרדראג ראיקוביץ' - 8.25

שוער, מכבי תל אביב
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה - לא דורג
הופעות - 34, ספיגות - 21

לא ברור אם עדיין מדובר בשוער הטוב בעולם לגילו, אבל הוא בטוח השוער הטוב בעולם לדירוג. אף שוער לא סיים מעל לראיקו, שלמזלו יוכל ליהנות מעונת משחקים מלאה בליגה — ותודה למאירי ואורנשטיין. אם בתחילת דרכו בצהוב בלטה צעירותו, ככל שהמשיכה העונה השוער הסרבי הפך לבאנקר
גדול וגדול יותר. אין ספק שלצהובים יתרון גדול בעמדה זו.

ראיקוביץ' מסר בתגובה: "חבאלה (תודה). תודה רבה לכל העיתונאים, אנשי המקצוע והגולשים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

7. גל אלברמן - 8.13

קשר, מכבי תל אביב
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה - 13
הופעות - 34, שערים - 1

הקשר שרק משתבח עם השנים פרץ את העשירייה אחרי שבדירוג הקודם סיים במקום ה-13. הוא המכביסט השלישי הכי גבוה בדירוגו, אחרי שקפץ שישה מקומות. הוא לא רק קיבל את הסרט של ערן זהבי — מקומו של אלברמן בדירוג הוא מספר חולצתו של הקפטן הקודם. אחרי שהקפטן זהבי לא הצליח להניף שום תואר, גלברמן ינסה לתקן את הרושם.

אלברמן מסר בתגובה: "תודה לכל מי שהצביע והשפיע"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

8. שיר צדק - 7.99

בלם, הפועל באר שבע
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה - 27
הופעות - 36, שערים - 1

עוד זינוק גדול מאוד בעשירייה, כשבלם באר שבע קפץ 19 מקומות בדירוג הנוכחי. השקט, הכוח ומול אולימפיאקוס גם ראינו את הרוח. צדק, עם שנה נהדרת, הרוויח את הזכות להיקרא הבלם הכי טוב בליגה על פי דירוג זה. גם ברשתות החברתיות הוא שומר על יכולת סבירה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

9. ארון שוינפלד - 7.94

חלוץ, הפועל תל אביב
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה - לא דורג
הופעות - 14, שערים - 8

שוינפלד הרבה יותר מוכשר ממה שאנשים חשבו בעונה שעברה, כולל אנשי מכבי תל אביב שהפסידו אותו על כמה מאות אלפי שקלים. בזמן קצר הצליח להרשית שמונה שערים, ואין ספק שהמאזן והמאבק על שירותו גרם לו להיות ממוקם מאוד גבוה בדירוג זה. עכשיו רק יקווה שגורלו לא יהיה כשל חברו לקבוצה בן רייכרט, שהמאבק העירוני על שירותיו הקפיץ אותו עד טופ-20 בדירוג שעבר, רק כדי לצנוח בדירוג זה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

10. אוסקר סקאריונה - 7.91

קשר, מכבי תל אביב
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה - לא דורג

למשבצת הדירוג ה"ריסקי" נכנס הארגנטינאי שהגיע למכבי תל אביב הרבה בזכות הבלגן בטורקיה. רואים שהכישרון פורץ, קוראים שבכל שנה המספרים נהדרים. אוסקר קנה את מקומו כאן בזכות רושם ראשוני נהדר, והוא יקווה לא לקבל את תואר הפלופ הדירוגי ע"ש ר. ראיוס. תחושה: הוא לא יהיה פלופ. ממש לא.

סקאריונה מסר בתגובה לדירוג: "תודה רבה! עם כל הכבוד לבחירה ולמיקום שלי, הטבלה שבאמת מעניינת וקובעת היא טבלת הליגה בסוף העונה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully