וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: נבחרת ישראל ניצחה את בלארוס 75:87

21.8.2016 / 20:19

הנבחרת, שמורכבת בעיקר משחקנים צעירים חסרי ניסיון, רשמה קאמבק נגד בלארוס שמתכוננת למוקדמות אליפות אירופה. טימור בלט עם 15. בהמשך תפגוש ישראל את אלבניה, אסטוניה ואוקראינה

כרם משעור נבחרת ישראל בכדורסל. איגוד הכדורסל
ארז אדלשטיין בתדרוך/איגוד הכדורסל

נבחרת ישראל רשמה הערב (ראשון) ניצחון נאה 75:87 על בלארוס במינסק במסגרת מסע המשחקים שלה בקיץ הנוכחי. כזכור, הנבחרת, שהפסידה לבלארוס שלשום, מורכבת משחקנים צעירים שעדיין לא פרצו במדים הלאומיים ושחקנים שמקבלים הזדמנות ראשונה. ישראל לא משתתפת במסגרת רשמית הקיץ, בזכות העובדה שהעפילה ליורובאסקט שייערך בארץ, ושאר הנבחרות מולן משחקת הנבחרת, יפתחו בקרוב את מוקדמות היורובאסקט. ישראל תעשה מחר את הדרך לטאלין שם תשתתף בטורניר הכנה עם הנבחרת המקומית, אלבניה ואוקראינה. המשחק הראשון ייערך ביום רביעי נגד אלבניה.

ישראל פתחה עם בר טימור, איגור קולשוב, עמית שמחון, איתי שגב ורוברט רות'בארט. הבלארוסים נראו טוב ברבע הראשון בו הכתיבו את הקצב, כשמנגד מקבל דניאל קופרברג דקות ראשונות בנבחרת, ובסיום הרבע הראשון 14:20 למארחת. המומנטום של בלארוס המשיך גם ברבע השני כשהם בורחים ליתרון 9 במהלך הרבע השני, ורק דקות טובות של בר טימור צמצמו ל-37:33 במחצית.

כרם משעור נבחרת ישראל בכדורסל. איגוד הכדורסל
עוד משחק בנבחרת. כארם משעור/איגוד הכדורסל

בתחילת המחצית השנייה עלתה בלארוס ליתרון שיא, 36:46, אלא שאז ישראל החלה בקאמבק נהדר, רוברט רות'בארט, עידן זלמנסון ואדם אריאל צמצמו עד לנקודה לקראת סוף הרבע השלישי שהסתיים ב-54:56 למארחת. המהפך הושלם בתחילת הרבע הרביעי בזכות דקות נהדרות של זלמנסון, שביחד עם איתי שגב ושלשות של יפתח זיו ואדם אריאל נתנו לנבחרת יתרון 72:77 לקראת הסיום. בלארוס צימקה לשלוש הפרש, אבל שלשה גדולה של רפי מנקו ונקודות של טימור מהקו סגרו את המשחק בדרך לניצחון 75:87. את הרבע האחרון ניצחה ישראל 19:33.

קלעו לנבחרת ישראל: בר טימור 15, אדם אריאל 12, עידן זלמנסון 11, יפתח זיו 10, איגור קולשוב, עמית שמחון ורפי מנקו 8 כל אחד, איתי שגב 5, רוברט רות'בארט 4, כארם משעור 3, תומר גינת 2 ודניאל קופרברג 1. עוז בלייזר ונאור שרון שותפו אך לא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully