וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'ליק קרבר בגמר סינסיניטי, רחוקה ניצחון אחד מהמקום הראשון בעולם

הגרמנייה ניצחה 3:6, 4:6 את האלפ ואם זכה בטורניר מול פלישקובה (1:6, 3:6 מול מוגורוסה), תעלה לפסגה ותדיח את סרינה וויליאמס, שנמצאת שם 183 שבועות ברציפות. ברדיך מחוץ לאליפות ארה"ב

אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. AP
זקוקה לניצחון אחד כדי להיכנס להיסטוריה. קרבר/AP

משחק אחד, משחק אחד. זה מה שעומד בין אנג'ליק קרבר לבין עלייה אל המקום הראשון בדירוג העולמי. הגרמנייה, שמדורגת עכשיו במקום השני בעולם, עלתה הערב (שבת) לגמר טורניר סינסינטי מדרג הפרמייר של ה-WTA עם 3:6, 4:6 מול סימונה האלפ הרומנייה, המדורגת רביעית בעולם.

עכשיו קרבר זקוקה לניצחון בגמר מול קרולינה פלישקובה הצ'כית על מנת לעלות אל המקום הראשון בעולם ולדחוק משם את סרינה וויליאמס, שנמצאת במקום הראשון בעולם מאז פברואר 2013, קרוב לשלוש שנים וחצי. סרינה החליפה אז בראשות הדירוג העולמי את ויקטוריה אזרנקה ומאז היא נמצאת בפסגה כבר 183 שבועות ברציפות, שלושה שבועות פחות מהשיא בו מחזיקה שטפי גראף, שהייתה 186 שבועות ברציפות במקום הראשון בעולם.

מוקדם יותר הצליחה קרולינה פלישקובה, המדורגת 17 בעולם, לרשום הישג מרשים מאוד. הצ'כית בת ה-24 עלתה לגמר. פלישקובה, שבחרה לא לשחק בטורניר האולימפי, ניצחה 1:6, 3:6 את גרבינייה מוגורוסה הספרדייה (3 בעולם) במשחק שארך שעה בדיוק. קרולינה פלישקובה תשחק בגמר נגד המנצחת בין אנג'ליק קרבר לסימונה האלפ.

פלישקובה חבטה 17 ווינרים וביצעה 17 שגיאות לא מחויבות, בעוד מוגורוסה חבטה 7 ווינרים בלבד לעומת 23 שגיאות לא מחויבות. פלישקובה גם הגישה 5 אייסים, מה שהעלה את מאזנה מתחילת השנה ל-400 אייסים. "אני מאושרת מאוד מהניצחון", אמרה פלישקובה בסיום, "זה היה אחד המשחקים הטובים שלי העונה. לא היה משחק קל, כי הייתה רוח וזה הקשה עלינו".

תומאש ברדיך, המדורג שמיני בעולם, לא ישחק השנה באליפות ארצות הברית ואמר: "אוהדים יקרים, אני מאוכזב מאוד להודיע שאני לא אוכל להתחרות העונה באליפות ארצות הברית. אבחנו אצלי דלקת בתוספתן, אז אטוס בחזרה לאירופה לבדיקות וטיפולים. אני צריך לקחת קצת זמן כדי להתאושש סופית, אבל אני יודע שאחזור חזק מתמיד. אני מצפה לשחק שוב בהקדם".

קרולינה פלישקובה טניסאית צ'כית. רויטרס
מחכה בגמר. קרולינה פלישקובה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully