וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין סמית' נחת בישראל: "מוכן בכל הפרמטרים - פיזית ומקצועית"

20.8.2016 / 19:51

הפורוורד הוותיק של מכבי תל אביב חזר אחרי קיץ בו התרכז בשיקום: "דואג לעצמי כדי שתהיה לכולם עונה טובה. אדלשטיין? הפועל תחתיו הייתה קבוצה אגרסיבית, יש לו ידע נרחב בכדורסל"

שחקן מכבי תל אביב, דווין סמית'. קובי אליהו
נחת בישראל. דווין סמית'/קובי אליהו

הרכבת האווירית של השחקנים הזרים של מכבי תל אביב המשיכה גם היום (שבת), כשדווין סמית, שהתמקד רוב הקיץ בשיקום ברכו, נחת בישראל. "הקיץ היה טוב מאוד בשבילי. עבדתי קשה, התחזקתי, אני מרגיש טוב פיזית, ואני נרגש לקראת העונה הקרובה. עשיתי את המיטב כדי לחזור כמו שצריך, הכנתי את הגוף כמו שצריך, אני מוכן בכל הפרמטרים - פיזית וכדורסל. אני אוכל נכון ודואג לעצמי כדי שתהיה לכולם עונה טובה, ירדתי שני קילו ואני אותו שחקן שהייתי, ככל שמתבגרשים צריך לשנות דברים, אבל אתן את כל מה שיש לי בקבוצה".

סמית' התייחס לשינויים בסגל של מכבי: "מכבי הרכיבה קבוצה נהדרת. אני מכיר את סוני ווימס ואנדרו גאודלוק. הם שחקנים נפלאים שתרמו היכן שלא שיחקו, וכל אחד מהם יכול לתת לנו דברים שונים. יהיה כיף מאוד לשחק לידם. אני באמת מרגיש שיש פה קבוצה טובה, עכשיו המטרה היא לחבר את כל החלקים. זו תהיה עונה מעניינת".

על המאמן ארז אדלשטיין הוסיף סמית': "אני זוכר היטב את אדלשטיין. הפועל תחתיו תמיד היתה קבוצה אגרסיבית מאוד, והשחקנים שלו תמיד נתנו הכל. זה כל מה שאתה צריך כשחקן וכמאמן, יש לו ידע נרחב בכדורסל, אני שמח להיות פה, ומקווה שתהיה לנו עונה פנטסטית".

הערב אף הודיעו הצהובים על שחרורו של ריצ'רד הנדריקס באופן רשמי. בקבוצה הודו לשחקן שעבר לגראן קנריה: "אנו מודים לריצ'ארד מקרב לב על תרומתו. הוא צהוב אמיתי שנתן את כל כולו למועדון בכל פעם שעלה על הפרקט. אנו מאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך".

וכך בחר ריצ'רד הנדריקס להפרד מהצהובים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully