וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת הודיעה: אפיק ניסים האריך את חוזהו בשנתיים נוספות

20.8.2016 / 15:23

הרכז הוותיק (35, 1.85) ישלים שש עונות באילת, ואף יהיה אחראי על הקשר עם הקהילה, כך הודיע היו"ר מוטי אמסלם. רשם אשתקד 8.6 נקודות ו-4.3 אסיסטים בממוצע למשחק

שחקן הפועל אילת אפיק ניסים. אדריאן הרבשטיין
נשאר בדרום. ניסים/אדריאן הרבשטיין

יו"ר הפועל אילת מוטי אמסלם הודיע היום (שבת) באמצעות חשבון הפייסבוק שלו כי הקפטן אפיק ניסים האריך את חוזהו בקבוצה בשנתיים נוספות. "אפיק ישלים שש שנות פעילות באילת, זה דבר נדיר בימינו. אפיק ימשיך בתפקידו כקפטן הקבוצה ויהיה אחראי מטעמנו על הקשר עם הקהילה", כתב אמסלם. לניסים היה חוזה לעונה נוספת במדי הקבוצה הדרומית, ובאילת החליטו לפתוח את החוזה שלו כדי להעניק לו עונה נוספת.

ניסים (35, 1.85) הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון, שעלה לבוגרים כבר בעונת 1998/9. הוא הספיק לשחק גם ברמת השרון לפני שיצא לחו"ל בעונת 2003/4 והשלים תשע עונות מחוץ לישראל בצרפת, אוקראינה, רוסיה, צ'כיה, סלובניה ואיטליה, כשהוא זוכה באליפויות ותארים נוספים. בעונת 2012/13 שב לארץ כשחתם בהפועל אילת והיה לאחד השחקנים הבולטים בקבבוצה מרגע חזרתו. עונת השיא שלו הייתה עונת 2013/14 כשרשם 12.1 נקודות (43 אחוזים מחוץ לקשת) ו-3.6 אסיסטים למשחק. בעונה שעברה רשם 8.6 נקודות ו-4.3 אסיסטים למשחק, כשבפלייאוף השתדרג ל-15.3 נקודות ו-2 אסיסטים למשחק.

הסגל של עודד קטש באילת כולל נכון לעכשיו את ניסים לצד הישראלים חנן קולמן שהגיע ממכבי חיפה, אלון ספיר שממשיך לעונה שנייה, רוברט רות'בארט שהצטרף מהפועל תל אביב ודניאל דנינו שהגיע מהפועל כפר סבא. אילת עדיין צריכה להחתים עוד שחקן זר, כשעד כה חתמו במועדון לקווינטון רוס, שממשיך לעונה שנייה, פייר הנרי ורג'י באקנר שהגיע ממכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully