וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוגבה: "איבדתי את הכדור הראשון, אבל אחריו הרגשתי טוב יותר"

הרכש הנוצץ של הקיץ רשם בכורה בניצחון השדים האדומים וכבר חושב בגדול: "אני יודע שנעשה דברים גדולים". זלאטן, שהבקיע צמד: "המשחק פה קשוח יותר מאשר בצרפת". מוריניו החמיא לפלאיני

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים עם זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
בכורה מוצלחת. פוגבה חוגג עם החברים החדשים/רויטרס

אוהדי מנצ'סטר יונייטד חיכו לרגע הזה זמן רב, והערב (שישי) הוא הגיע. הרכש הנוצץ של הקיץ באירופה, פתח לראשונה במדי השדים האדומים וסגר 90 דקות בניצחון 0:2 על סאות'המפטון, והקבוצה שמרה על מאזן מושלם לאחר שני מחזורי פרמיירליג. פוגבה היה מצוין, אך מי שגנב את ההצגה היה זלאטן איברהימוביץ', שכבש את שני השערים והעלה את מאזנו באנגליה לשלושה.

"אם הקבוצה מצליחה, כל שחקן בפני עצמו מצליח", אמר השבדי בסיום המשחק, "אני מנסה לעשות את מה שאני יודע הכי טוב - לעזור לחברים, ליצור מצבים ולהבקיע. אנחנו משתפרים כל הזמן. אנחנו צריכים להתרגל ללנצח, הפן המנטלי חשוב. אצטרך להכיר את כולם ואת צורת המשחק שלנו. הכל חדש לי. המשחק פה קשוח יותר מאשר בצרפת וצריך להיות מרוכז כשההזדמנות מגיעה. לא משנה לי מי הבקיע".

מאזן הבית המפלצתי של זלאטן

פוגבה בעצמו היה מאושר עם שריקת הסיום. "זה נהדר, אני מאוד שמח עבור הקבוצה", אמר, "מקווה שנמשיך כך, נשתפר ונוסיף לנצח. אני מרגיש טוב מאוד. אני אפילו שמח יותר כי זה יום ההולדת של אחי. הייתי רגוע ושיחקתי את המשחק שלי. הגעתי לפה לנצח, זה מה שתמיד רציתי. איבדתי את הכדור הראשון שקיבלתי אבל לאחר מכן הרגשתי טוב יותר והתרגלתי. אנחנו חולמים בגדול. יונייטד זה מועדון צמרת ואני יודע שנעשה דברים גדולים העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מספרי הערב של פוגבה

ז'וזה מוריניו כמובן היה מרוצה ושפע מחמאות לשחקניו: "היינו מספיק טובים כדי שהניצחון יגיע לנו. ניצחנו בצורה נוחה והתוצאה הייתה יכולה להיות גבוהה יותר. אנחנו הולכים צעד צעד, אי אפשר לדרוש יותר מהשחקנים. זלאטן מצוין באוויר אבל גם עם הרגליים, אני מאוד מרוצה מההופעה שלו. פוגבה היה נהדר, הוא לומד איך לשחק איתנו. במשחקים מסויימים הוא ישחק בעמדה התקפית יותר מאשר היום, הוא זקוק לחופש. לדעתי מרואן פלאיני היה יוצא מן הכלל".

תיירי הנרי משווה את פוגבה לפטריק ויירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully