וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלחה: נבחרת הקדטים של ישראל חזרה לדרג א' של אירופה

19.8.2016 / 22:36

17 נק' ו-10 ריב' של תומר לוינסון סידרו לנבחרת 71:83 על סלובניה שהעלה את ישראל לגמר אליפות אירופה דרג ב', והחזיר אותה לדרג הבכיר. לראשונה מ-2009, כל הנבחרות הצעירות בדרג א'

נבחרת הקדטים של ישראל. איגוד הכדורסל,
כל הכבוד. הקדטים חוגגים/איגוד הכדורסל

נבחרת הקדטים של ישראל שבה הערב (שישי) לדרג א' של אירופה, שנה אחרי שירדה לדרג ב', בזכות ניצחון בחצי גמר אליפות אירופה דרג ב' 71:83 על נבחרת סלובניה. בזכות הניצחון, לראשונה מאז שנת 2009, ימוקמו כל הנבחרות הצעירות של ישראל בדרג א' של אירופה, עד להחלטה של פיב"א מה לעשות עם אליפות אירופה לנוער דרג א' שנדחתה בחודש שעבר בשל האירועים בטורקיה. מחר תתמודד ישראל על המקום הראשון באליפות עם נבחרת רוסיה שגברה על אוקראינה בחצי הגמר השני.

השחקנים של דני גוט עלו הערב למשחק נגד סלובניה בידיעה שניצחון יספיק כדי לשוב לדרג א', ממנו ירדו אחרי שנה אחת בלבד בקיץ שעבר. ישראל הגיעה למשחק במאזן מושלם, אך ראתה את סלובניה יורדת ביתרון 18:21 אחרי רבע אחד. הרבע השני היה מצוין של הקדטים והם ירדו ביתרון 34:43. הבחורים בכחול לבן שמרו על יתרון בן 9 נקודות גם בסיום הרבע השלישי, וברבע הרביעי כבר ברחו ליתרון 17 נקודות בדרך לניצחון 71:83.

תומר לוינסון, הכוכב הגדול של ישראל באליפות הזאת, הצטיין גם הערב עם 17 נקודות ו-10 ריבאונדים. שאר הקלעים: רזיאל חיון 15, אופק מלכה 14, עידן אלבר 12, איתי מוסקוביץ' 9, גיא אלוש 7, גיא נצר 6, אלון דרוקר 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully