וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסימליאנו אלגרי: "היגואין לא הגיע בכושר אידיאלי, אך זה השתפר"

מאמן יובנטוס התייחס לארגנטינאי שהגיע בקיץ תמורת 90 מיליון יורו, ולעובדה שביקרו אותו על כך שהוא סובל מעודף משקל. האיטלקי גם החמיא לדיבאלה: "יכול להיות אחד משלושת הטובים בעולם"

עריכת ןידאו: בן אילן

רבות דובר על המעבר של גונסאלו היגואין ליובנטוס הקיץ, תמורת 90 מיליון יורו. החלוץ אמנם שבר את שיא הכיבושים בעונה שעברה כשהבקיע 36 שערים במדי נאפולי, אך אנשים רבים הרימו גבה כאשר הגברת הזקנה שילמה סכום גבוה כל כך על שחקן בן 28. במשחקי ההכנה היגואין אף לא נראה בשיא כושרו, ואנשים בתקשורת ובעולם הכדורגל ביקרו אותו על כך שהגיע עם עודף משקל.

היום (שישי), מאמנו החדש של השחקן התייחס לנושא במסיבת עיתונאים וגיבה אותו: "כאשר הוא הגיע הוא לא היה בכושר אידיאלי, אך במהלך השבוע הוא השתפר באופן משמעותי. הוא גם הבקיע במשחק מול וילר פרוסה והשיפור שלו ימשיך, כמו כל שאר הסגל שממשיך להשתפר". אלגרי דיבר גם על קדם העונה וההכנה של קבוצתו: "היו לנו משחקי ידידות טובים אך לא מאוד אינטנסיביים, בכל מקרה רואים שיש התקדמות והקבוצה נראית טוב יותר".

לגבי השינויים שקבוצתו עברה בקיץ, שכללו את עזיבתו של פול פוגבה וצירוף מספר שחקני רכש: "יש לנו שחקנים עם מאפיינים שונים עכשיו. לא היה לנו שחקן כמו פיאניץ', אך כן היה לנו שחקן כמו פוגבה. יש לנו את היגואין שהיה מלך השערים והוא שחקן יוצא דופן. גם דני אלבס הוא שחקן שונה מסטפן ליכשטיינר, שהיה כאן שנה שעברה. גם מהדי בנעטיה הוא שחקן הגנה מצוין שלא היה לנו בעונה החולפת. אי אפשר להגיד אם התחזקנו או נחלשו, אך אנחנו בהחלט קבוצה שונה כעת".

המאמן גם החמיא לחלוץ הצעיר פאולו דיבאלה, שהיה מבוקש במהלך הקיץ אך נשאר בטורינו: "הוא יוכל לעשות אפילו דברים טובים יותר העונה. הוא שחקן מצוין שהראה יכולת שיפור גדולה בעונה הקודמת. הוא שחקן שונה לגמרי מאותו רגע שהוא הגיע. הוא בחור שמשתפר ומתקדם כל הזמן ולדעתי הוא יהיה אחד משלושת השחקנים הטובים בעולם. הוא מאוד מפוקס ונחוש".

עוד בנושא:

שבת בליגה האיטלקית: יובנטוס פותחת את מסע ההגנה על התואר
הכנה: ארסנל ניצחה 2:3 את מנצ'סטר סיטי, יובנטוס גברה על ווסטהאם

מסימיליאנו אלגרי מאמן יובנטוס. GettyImages
"כל הסגל ממשיך להשתפר, גם היגואין". אלגרי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully