וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 1:2 את פיורנטינה, שער ניצחון להיגואין

תשע דקות אחרי שנכנס כמחליף לבכורה, "פיפיטה" העניק לאלופה שלוש נקודות עם בעיטה מקרוב (75). חדירה פתח (37), קאליניץ' השווה זמנית (70). רומא הביסה 0:4 את אודינזה, צמד לפרוטי

דייגו פרוטי רומא. AP
פרוטי עלה מהספסל וכבש צמד פנדלים, רומא חגגה/AP

הליגה האיטלקית פתחה הערב (שבת) את עונת 2016/17 עם 0:4 מוחץ של רומא על אודינזה. אולם, הערב הזה היה שייך לגונסאלו היגואין שבמשחק הבכורה שלו ביובנטוס, כבש שער ניצחון כמחליף ב-1:2 על פיורנטינה.

סמי חדירה שחקן יובנטוס. רויטרס
שער נגיחה יפהפה. חדירה/רויטרס

יובנטוס - פיורנטינה 1:2

אחרי שזכתה בעוד סקודטו בעונה החולפת, האלופה פתחה את עונת 2016/17 עם משחק ביתי לא פשוט מול קבוצתו של פאולו סוזה והשיגה שלוש נקודות בזכות החלוץ שהגיע אליה תמורת 94 מיליון יורו. גונסאלו היגואין, שנכנס כמחליף בדקה ה-66 במקומו של מריו מנדז'וקיץ' כדי לערוך את הבכורה שלו במדי הביאנקונרי, כבש את שער הניצחון כעבור תשע דקות. פיפיטה השתלט על הריבאונד אחרי שבעיטה של חדירה נהדפה ומזווית לא פשוטה הכניע את טאטארוסנו השוער הרומני. חדירה היה זה שהעלה את האלופה ליתרון ראשון בנגיחה אדירה אחרי בישול של קייליני (37), אבל ניקולה קאליניץ' הלחיץ את הקהל המקומי (70) עד שהגיע היגואין.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
גונסאלו היגואין שחקן יובנטוס. רויטרס
איזו בכורה. היגואין/רויטרס

רומא - אודינזה 0:4

הג'אלורוסי אומנם איבדו את מיראלם פיאניץ' ליובנטוס, אבל חיזקו את ההגנה עם תומאס ורמאלן וקיבלו בחזרה מהפציעה את קווין סטרוטמן. לפחות בינתיים, למרות מחצית וחצי בינוניות, זה עבד טוב, כאשר פרנצ'סקו טוטי נותר על הספסל ועדיין לא זוכה לעלות לעונה 25 בסרייה A. דייגו פרוטי עלה מהספסל במקום סטפן אל שעראווי בדקה ה-57 ותוך 18 דקות היו במאזנו את שני השערים הראשונים של העונה (65, 75), שניהם בפנדלים. לקראת הסיום, ראג'ה נאינגולאן בישל בכדור רוחב לאדין דז'קו (82) וגם מוחמד סלאח מצא את הרשת (84), עם ריבאונד אחרי שהניסיון הראשון שלו, בנגיחה, נעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully