וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולט מאוכזב: "מה עוד צריך לעשות כדי להוכיח שאני הגדול מכולם?"

האיש המהיר בתבל מאוכזב אחרי שזכה בזהב, אבל לא הצליח לשבור את שיא העולם כפי שהבטיח: "אף אחד לא אתגר אותי. זו כנראה הפעם האחרונה שאתחרה במקצה הזה". התגובות והמספרים אחרי עוד לילה אגדי

האצן הג'מייקני יוסאין בולט. AP
והוא עדיין לא מרוצה. בולט/AP

יוסאין בולט בדרך הבטוחה "להפוך לבן אלמוות". הג'מייקני קטף הלילה (בין חמישי לשישי) מדליית זהב נוספת, השנייה שלו בריו, כשניצח בגמר ב-200 מטר ושמר על מעמדו כשליט הבלתי מעורער של המסלול. כמו בגמר ה-100 מטר, בולט גם הפעם לא התקרב לשיאו האישי, אבל גם הפעם זה הספיק כדי לנצח די בקלות, בטח כשיריבו העיקרי ג'סטין גאטלין נותר במפתיע מחוץ לגמר. אבל אל תטעו: איכשהו, למרות עוד מדליית זהב לאוסף, בולט מוצא סיבות להיות מאוכזב.

"רציתי לרוץ מהר יותר, אבל לא היה אף אחד שיאתגר אותי", אמר בולט, שכבר מתכונן לכיבוש היעד הבא בריצת ה-4X100, שניצחון בה יהווה מתנה סמלית ליום הולדתו ה-30 שיחול ביום שני. "באמת חשבתי שאוכל לשבור את שיא העולם, אבל כשהתקרבתי לישורת האחרונה הרגשתי שהגוף לא מגיב למה שאני מבקש ממנו. אני מניח שזה הגיל, כי הגעתי לריצה הזאת עם אמונה שאני יכול לרוץ מהר יותר. כמובן שאני שמח שניצחתי, אבל אני מאוכזב מהתוצאה שלי".

האצן הג'מייקני יוסאין בולט. אתר יצרן
האצן הג'מייקני יוסאין בולט/אתר יצרן

בולט שוב מנפץ כל שיא אפשרי: הוא לא רק הפך לראשון שזוכה שלוש פעמים ברציפות במדליית הזהב ב-200 מטר גברים, אלא גם קיבע את מעמדו כספרינטר הטוב בכל הזמנים עם 8 מדליות זהב אולימפיות בקריירה, שלוש יותר מקארל לואיס וארבע יותר ממייקל ג'ונסון. וכל זה כשהוא נושק לגיל 30, והופך לאצן המבוגר ביותר אי פעם שזוכה בזהב ב-200 מטר.

אחרי הניצחון הלילה, הוא כבר מודה שאפשר להריח את הסוף, לפחות בכל הנוגע לריצות ל-200 מטר. "אני די בטוח שזו הפעם האחרונה שארוץ את המקצה הזה, למרות שהמאמן שלי חושב אחרת. אני מתבגר והגוף שלי מתחיל להישחק, אבל מה עוד אני צריך להוכיח כדי להראות לעולם שאני הגדול מכולם?".

עוד באותו נושא

אתלטיקה אולימפית: זהב ליוסאין בולט ב-200 מטר

לכתבה המלאה
האצן הג'מייקני יוסאין בולט. GettyImages
האצן הג'מייקני יוסאין בולט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully