וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסין שוב מתמוגגים מערן זהבי: "הוא שובר את הליגה, אין כמוהו"

הישראלי שוב מככב בכותרות העיתונים הסינים ביום שאחרי הדרבי: "הכינו תוכנית מיוחדת איך לעצור אותו, אבל הוא דאג שהיא תקרוס". וגם: הפער ממסי, רונאלדו, סוארס וזלאטן ממשיך להיסגר

ערן זהבי, גוואנגז'ו R&F. טוויטר, אתר רשמי
כובש את סין. זהבי/אתר רשמי, טוויטר

נראה שערן זהבי מסתער על התואר האפשרי הראשון שלו בסין. הישראלי סיפק אמש (רביעי) הצגה נוספת במדי גוואנגז'ו R&F, כשכבש ובישל ב-2:2 מול גוואנג'זו אברגרנד במשחק הדרבי הראשון מבין שניים במסגרת חצי גמר הגביע הסיני. הגומלין אמנם ייערך רק בעוד קרוב לחודש, אבל אין ספק שלזהבי וחבריו יש כעת סיכוי מצוין להעפיל לשלב הבא ולעשות צעד משמעותי אל עבר זכייה היסטורית בגביע. אגב, זהבי הולך וסוגר את הפער מהמקום הראשון בטבלת הכובשים בכל הליגות בעולם בשנת 2016. ליאונל מסי, זלאטן איברהימוביץ' ולואיס סוארס מחזיקים כעת במקום הראשון עם 35 שערים כל אחד, כריסטיאנו רונאלדו מיד אחריהם עם 32 ולזהבי יש כעת 30 שערים.

עוד בנושא:
ערן זהבי כבש ובישל, גוואנגז'ו R&F סיימה ב-2:2 בדרבי
ערן זהבי: "האווירה השפיעה עליי, לכן הורדתי את החולצה"
עומר דמארי כבש שער בכורה במדי ניו יורק רד בולס

באתר 'סינה ספורט' סיכמו את המשחק עם דגש על ההצגה של זהבי. "הוא נתן עוד משחק מלא ביטחון ומלא ברק. שחקני אברגרנד הכינו תוכנית מיוחדת לעצירה שלו, וכלום לא עבד. ההתקפה של גוואנגז'ו ממשיכה להשתפר פלאים איתו. הוא ממשיך 'לשבור' את הליגה", נכתב.

מנגד, באתר 'סופרליגה צ'יינה' הקדישו כתבה רחבה למאמן דראגן סטויקוביץ', וכתבו עליו ש"בעזרת ערן זהבי, הוא הפך את גוואנגז'ו R&F לכוח של ממש בליגה. מאז שזהבי הגיע הוא מצליח להטמיע את השיטה שלו והקבוצה משחקת כדורגל מרהיב".

"האווירה באצטדיון הייתה פשוט מחשמלת", ציין אמש זהבי, שכבש ובישל. "ההרגשה הייתה מדהימה, נהניתי מאוד. אני מרוצה מתוצאת המשחק ומהיכולת שהצגנו. השגנו מקדמה לקראת הגומלין וזה משמח. פגשנו יריבה חזקה מאוד, ולא נפלנו ממנה לרגע. למה הורדתי את החולצה בסיום? בגלל האווירה, זה היה פשוט מדהים. כנראה שהיא השפיעה עליי".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F עם מאמנו דראגן סטויקוביץ'. האתר הרשמי של גוואנגז'ו R&F, אתר רשמי
מרגישים טוב יחד. זהבי וסטויקוביץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של גוואנגז'ו R&F
  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully