וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי אזולאי לחבריו: "אני בדרך לגמור את הקריירה, אלך לבוררות"

קשר מכבי תל אביב, שנשאר מחוץ לסגל ב-0:2 בדרבי, הסביר לשחקנים בקבוצה: "אין לי ברירה". ההשקעה של גולדהאר ברכש תלויה בהעפלה לשלב הבתים. האזינו לשיר החדש שמעורר זעם בקרב האוהדים

מגד גוזני

מכבי תל אביב אמנם חושבת על פלייאוף הליגה האירופית כאשר המשחק הראשון מול היידוק ספליט יתקיים ביום חמישי, אך אתמול (שני) היא הוכיחה כמה חשוב עבורה לנצח בדרבי, גם אם מדובר רק בגביע הטוטו ועם 0:2 על הפועל תל אביב היא חתמה את בית ב'. "על מי שעלה לשחק ולא משנה מתי רוצה להוכיח את עצמו", אמר ברק יצחקי בסיום והוסיף: "גביע הטוטו זו במה טובה לשחקנים שלא משחקים באירופה. יש לנו חיבור טוב עם המאמן. הוא קליל שצריך וקשוח שצריך, זה כיף לעבוד עם מאמן כזה".

אייל גולסה, ששוב לא הרשים, הוסיף: "היה לנו חשוב מאוד לנצח את הדרבי ואני שמח שניצחנו. היה קשה לנצח ואני בטוח שתהיה יריבות טובה בין הקבוצות. עדיין מוזר לי לחזור לארץ, אבל זה תמיד כיף להיות עם המשפחה. אני מצפה מעצמי לעזור לקבוצה ולשחק כמה שיותר".

תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את מכבי תל אביב לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדים (זריקת רימון עשן). הדיון יתקיים מחר ב-16:00. בנוסף, במנהלת הודיעו כי המשחק של הצהובים מול הפועל כפר סבא במחזור הפתיחה ייערך בטדי.

עוד בנושא:
שוטה ארבלדזה: "סיפרו לי על הדרבי, אבל ציפיתי שיהיה אצטדיון מלא"
גביע הטוטו: מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את הפועל תל אביב

קשר הפועל תל אביב דאמיר שובשיץ' מול חלוץ מכבי תל אביב ברק יצחקי. ברני ארדוב
שמח לשחק. יצחקי/ברני ארדוב

אחרי הניצחון בדרבי המחשבות של סגנית האלופה מרוכזות לגבי ההעפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית, וגורמים במועדון טענו השבוע כי ההשקעה ברכש תלוי בצמד המפגשים מול היידוק ספליט. המשמעות היא שהבעלים מיטש גולדהאר יהיה מוכן להשקיע סכומים גדולים אם הצהובים יגיעו לשלב הבתים. במקרה ומכבי תל אביב תודח מול הקרואטים, אז ההשקעה ברכש תהיה רק עבור הליגה. זו הסיבה להחלטה שלא לשחרר כעת את עדן בן בסט לעירוני קרית שמונה כאשר גם שחקנים נוספים במועדון מחכים.

ועדיין, הצהובים יודעים כי הם חייבים להשיג תוצאה ביתית טובה מול היידוק ספליט ולא מקלים ראש ביריבה הבאה כאשר בגומלין הם יצאו לפוליוד, שנחשב לאצטדיון ביתי עם אוהדים פנאטים שדוחפים בצורה יוצאת דופן. "נתחיל ללמוד את היריבה כבר ממחר", הוסיף יצחקי: "התרכזנו בדרבי ומבחינתנו אנחנו מתכוננים לכול משחק בנפרד. עד שלא הגענו לדרבי לא חשבנו כל כך מה קורה אחרי. אני בטוח שנלמד אותם טוב ויהיה משחק מעניין. מדובר במשחק שחשוב מאוד בשבילנו ועבור המועדון, פתחנו את העונה טובה באירופה ובגביע הטוטו. אנחנו מכוונים רק לשלב הבתים".

בנושא אחר, שלומי אזולאי, שוב לא נכלל בסגל ושחקני בקבוצה סיפרו כי הוא שבור, מיואש והם אף סיפרו כי הם לא ראו אותו מתנהג כפי שהוא מתנהג בשבועות האחרונים. לטענת חבריו לסגל צוטט אזולאי אומר: "אני בדרך לגמור את הקריירה, אין לי ברירה. אני הולך לבוררות". בפני הצהובים מונחת הצעה ממכבי חיפה, אך בשלב זה מכבי תל אביב מסרבת למכור אותו לירוקים. גם בית"ר ירושלים מעוניינת להחזיר את הקשר לשורותיה, אך לא תשלם את הסכומים אותם דורשים בקרית שלום כאשר אזולאי מסרב לעבור בהשאלה לקבוצה קטנה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שלומי אזולאי שחקן מכבי תל אביב (אמצע). ברני ארדוב
יעזוב רק באמצעות בוררות? אזולאי/ברני ארדוב

בתוך כך, מלחמות האוהדים במגרשים נמשכות. מאות אנשים, שישבו בשער 1 באיצטדיון המושבה, שרו את שיר שכלל את המילים "ניקח לכם את הבנות, שאוהבות להשתולל, שנאנוס אותן נצעק - היום המוות הפועל", ועוררו סערה. רבים מהאוהדים יצאו במפגיע נגד המילים הקשות והעלו קול מחאה. את השיר ניתן לשמוע בקובץ הווידאו שבתחילת הידיעה.

"אני מגיעה כבר שנים רבות למגרשים, והתרגלתי לשמוע מילים קשות, אבל אתמול הזדעזעתי כפי שלא הזדעזעתי מעולם מאוהדי הקבוצה שלי", אומרת ב', אוהדת שרופה של מכבי תל אביב. "כאישה, כאוהדת, כאדם, לא האמנתי למה שאני שומעת. כמה נמוך אפשר לרדת. זו בושה, וזה משפיל.

"האוהדים האלה, אין להם בבית אמא, אחות, אישה, בת? הם עד כדי כך אטומים ולא מבינים? אנחנו נוהגים לתקוף את אוהדי הפועל על קריאות השואה המכוערות שהם רואים לעברנו, אבל זה לא פחות גרוע".

לאחר הדרבי, ארגון האוהדים "מכבי פנאטיקס" העלה בעמוד הפייסבוק שלו תמונה מהמשחק וכתב "ניקח לכם את הבנות... רק מכבי!". בשרשור התגובות התרברבו חלק מהאוהדים במילות השיר והתגאו בהן. הסערה סביב השיר מציפה מחדש את המאבקים הפנימיים הממושכים בין ארגוני האוהדים השונים של מכבי לבין עצמם. ה''פנאטיקס'' נחשב לזרם קיצוני במיוחד בתוך הקהל.

אוהדי מכבי תל אביב. מגד גוזני
מלחמות אוהדים/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully