וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה: "התרשתי מהאוהדים", ססק פברגאס בדרך לריאל מדריד?

אוהדי צ'לסי נפנפו בדגל איטליה לפני הבכורה של המאמן, שהסתיימה ב-1:2 דרמטי: "אווירה מדהימה, יכולים להשתפר". הספרדי לא שותף ועשוי לעבור לבלאנקוס, האם דייגו קוסטה התחמק מכרטיס אדום?

מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה חוגג עם האוהדים. רויטרס
"מאוד מרוצה". קונטה חוגג ניצחון בכורה/רויטרס

הבכורה של אנטוניו קונטה בצ'לסי הסתיימה עם ניצחון דרמטי בדרבי על ווסטהאם משער של דייגו קוסטה בדקה ה-89. הבלוז רצו בעיקר לצאת לדרך חדשה עם המאמן האיטלקי אחרי עונה מאכזבת בלשון המעטה, וכאשר אפילו אדן הזאר מוצא את הרשת ניתן לומר שהשלב הראשון בהחלמה הושלם. הבלגי הגיב לאחר המשחק לפנדל שכבש: "אוסקר ביקש ממני לבעוט, אבל אמרתי לו 'לא, מצטער, הפעם זה תורי'".

במהלך המשחק פגע דייגו קוסטה, שכבר היה לחובתו כרטיס צהוב, בשוער ווסטהאם אדריאן. השופט אנתוני טיילור החליט לוותר לו ולהשאיר אותו במשחק, במה שגרר ויכוחים מצד הפטישים על הדשא. בסיום המשחק אמר קונטה על התקרית: "לדעתי, בכנות, השופט צדק". גם המאמן היריב סלובן ביליץ' הסכים: "מנקודת המבט שלי לא נראה שזה היה באשמתו, הוא לא פגע במתכוון".

שחקן צ'לסי דייגו קוסטה אחרי שפגע בשוער ווסטהאם אדריאן. רויטרס
קיבל גיבוי משני המאמנים. קוסטה/רויטרס

על המשחק: "שיחקנו טוב ובאינטנסיביות נהדרת. זה חשוב למצוא את הגישה הנכונה, אנחנו יודעים שאנחנו יכולים וחייבים להשתפר. הזאר היה טוב מאוד. אני מאוד מרוצה אבל שנינו יודעים שעוד יש לו מקום רב לשיפור. האווירה הייתה מדהימה ואני רוצה להודות לאוהדים, הם ליוו את השחקנים עד הסיום. התרגשתי מדגל איטליה שהם הניפו בפתיחה".

קונטה גם נשאל האם יצרף שחקנים נוספים וענה "המועדון מכיר את הרעיונות שלי", אך בינתיים נראה שהאפשרות לדלדול הסגל ממשית יותר. בזמן שהרכש החדש אנגולו קאנטה הוצב לצידו של נמניה מאטיץ' במרכז הקישור, ססק פברגאס נותר על הספסל ואף לא נכנס כמחליף. הסיבה? על פי דיווח ב'ספורט' הקטאלוני הקשר הספרדי שוקל ברצינות מעבר לריאל מדריד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

באנגליה התמקדו בעיקר בנתונים של קונטה

נציגים של ססק בן ה-29 פנו לנשיא הבלאנקוס פלורנטינו פרס על מנת לפתוח בשיחות בקשר למעבר אפשרי, ואקס ארסנל וברצלונה עשוי לחזור לספרד בשבועיים הקרובים, לפני תום מועד ההעברות באירופה.

מישי בטשואי חגג ניצחון ראשון עם החבר'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully