וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריו סרנה פרש מנבחרת קרואטיה בגיל 34: "הנשמה שלי שבורה"

מגן שחטאר דונייצק הודיע בגיל 34: "מתקשה למצוא את המילים להיפרד, בכול פעם שלבשתי את החולצה של קרואטיה חשתי גאווה. לשחק עבור המדינה שלך זה לחלום עם עיניים פתוחות". לא ברור מי יירש אותו בתפקיד הקפטן

שחקן נבחרת קרואטיה דריו סרנה ממרר בבכי. רויטרס
מתקשה לעכל. סרנה/רויטרס

קפטן נבחרת קרואטיה, דריו סרנה, הודיע היום (שני) על פרישה מהמדים הבינלאומיים בגיל 34. אחרי 134 הופעות, 22שערים ומאזן מרשים לפיו קרואטיה מעולם לא הפסידה במשחק בו הרשית שער, מגן שחטאר דונייצק נפרד.

"כל החיים שלי הפסיקו בשנים האחרונות בכול פעם ששיחקתי עבור הנבחרת", כתב סרנה והוסיף: "הזמן חולף ואני מתקשה למצוא את המילים כדי להיפרד. זה לא קל, החולצה הזו היא חלק חשוב בחיים שלי, אבל אני יודע שזו ההחלטה הנכונה. בכול פעם שלבשתי את החולצה של קרואטיה הרגשתי גאווה. תמיד הגעתי למשחקים עם הלב, וכעת לא יהיה הוגן עבור הנבחרת והחברים שלי לשחק כשאני לא בשיאי".

עוד בנושא:
פול פוגבה נחת במנצ'סטר ועבר את הבדיקות הרפואיות
סמפאולי: "מאושר שהבכורה היא מול ריאל מדריד בסופר קאפ האירופי"
העברות בעולם, 8.8: ולנסיה בעקבות פדרו, ז'ירו יעבור בטרייד עבור איקרדי?

דריו סרנה שחקן נבחרת קרואטיה חוגג. רויטרס
נפרד בעצב. סרנה/רויטרס

סרנה התקשה לעכל: "הנשמה שלי שבורה בשל העובדה שאני צריך לפרוש מהנבחרת, אני מחפש את המילים הנכונות אבל לא מוצא. חלמתי בעיניים פקוחות כאשר הייתי על כר הדשא עבור קרואטיה, כל עוד יש נשימה באפי אשאר חלק מהנבחרת, לעולם!".

הופעת הבכורה שלו במדים הבינלאומיים הייתה ב-2002 מול רומניה כאשר את שערו הראשון הוא כבש שנתיים לאחר מכן מול בלגיה במוקדמות יורו 2004. בסיום יורו 2008 כאשר ניקו קובאץ' פרש, קיבל סרנה סרט הקפטן.

כזכור, קרואטיה וסרנה נעצרו בשמינית הגמר מול פורטוגל. הקפטן נאלץ לעזוב את מחנה הנבחרת במהלך שלב הבתים בשל מות אביו, אוזייר. מאז הספיק המגן לשוב, אך חרף היכולת המבריקה בשלב הבתים הוא ונבחרתו נכנעו לאלופת אירופה הטרייה, משחקו האחרון במדי קרואטיה. עדיין לא ברור מי יירש את סרנה כקפטן החדש כאשר שני המועמדים הבכירים עם לוקה מודריץ' ואיבן ראקיטיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully