וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פוגבה חתם במנצ'סטר יונייטד לחמש שנים: "הגיע הזמן לחזור"

הקשר השלים את המעבר היקר בהיסטוריה (110 מיליון יורו), לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות במנצ'סטר: "המועדון המתאים עבורי". מוריניו: "יהיה שחקן מפתח". צפו בצרפתי נוחת במטוס הפרטי, ובווידאו המיוחד של מנצ'סטר יונייטד

רויטרס

סוף לשמועות. מנצ'סטר יונייטד הודיעה הלילה (בין שני לשלישי) כי הקשר הצרפתי, פול פוגבה, שב למועדון, אחרי שחתם רשמית על חוזה לחמש שנים. פוגבה הגיע בשעות הצהריים למנצ'סטר במטוס פרטי ומשם עשה את דרכו למתחם האימונים של מנצ'סטר יונייטד בקרינגטון. הצרפתי עבר את הבדיקות הרפואיות אצל השדים האדומים וחזר רשמית לאולד טראפורד אחרי ארבע שנים.

"אני מאושר לחזור למנצ'סטר יונייטד", אמר פוגבה. "תמיד היה למועדון הזה מקום חם בלב שלי ואני מחכה לרגע שאתחיל לעבוד תחת ז'וזה מוריניו. נהניתי ביובנטוס ויש לי זכרונות טובים מאוד משם, אבל הגיע הזמן לשוב לאולד טראפורד. זה המועדון הנכון עבורי להגיע להישגים גדולים".

"מדובר באחד השחקנים הטובים בעולם", אמר מוריניו. "הוא יהיה שחקן מפתח בקבוצה שלנו. הוא מהיר, חזק ובעל חוש להבקעת שערים. נוכל להשתמש בו בשנים הקרובות, ולמרות שהוא צעיר, הוא משחק כמו שחקן בוגר".

אתמול כבר הודיעו ביונייטד, רגע לפני פתיחת משחק מגן הקהילה (1:2 על לסטר), כי העסקה מול יובנטוס, במדיה כיכב פוגבה מאז עזב את יונייטד ב-2012, הושלמה והוא מגיע לעבור בדיקות. עסקת העברתו ליונייטד, אותה עזב ללא תמורה, צפויה לעמוד על 90 מיליון ליש"ט או 110 מיליון יורו אם תרצו, כאשר במקרה של הצלחות כאלה ואחרות, ייתכן כי הגברת הזקנה תקבל אפילו 144 מיליון יורו.

עוד בנושא:

זלאטן איברהימוביץ' מרוצה: "זה כנראה המועדון הכי גדול ששיחקתי בו"

בשדה התעופה של מנצ'סטר מתלוצצים

פוגבה בן ה-23 הגיע למחלקת הנוער של יונייטד כבר בגיל 16 וסומן כאחד מכוכבי העתיד של המועדון, אולם בעונתו היחידה בקבוצה הבוגרת של האדומים הוא רשם שבע הופעות בסך הכול, מתוכן שלוש בליגה. בסיום אותה עונה, בקיץ 2012, פוגבה עבר, ללא תמורה, ליובנטוס, לאחר שסירב לחתום על חוזה חדש ביונייטד.

בארבע עונות ביובנטוס, פוגבה כבר הפך לכוכב גדול. הוא כבש 34 שערים ב-178 הופעות וזכה עם הביאנקונרי בארבע אליפויות, שני גביעים ופעמיים בסופרקופה האיטלקית. בנוסף, הוא הגיע עם הקבוצה לגמר ליגת האלופות ב-2015 ונבחר פעמיים לנבחרת העונה בסרייה A. בחודשים האחרונים נפוצו שמועות על מעבר אפשרי של פוגבה לריאל מדריד, אולם בסופו של דבר, יונייטד וז'וזה מוריניו הקדימו את אלופת אירופה במרוץ אחר הצרפתי המצוין והסכימו לשלם סכום עתק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully