וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ארסנל ניצחה 2:3 את מנצ'סטר סיטי, יובנטוס גברה על ווסטהאם

שישה ימים לפני פתיחת הפרמיירליג, התותחנים שלחו הצהרת כוונות. הפטישים חנכו את האצטדיון החדש עם הפסד דרמטי, בכורה לגונסאלו היגואין. צ'לסי ניצחה 2:4 את ורדר ברמן, מיינץ הביסה את ליברפול

שחקני ארסנל חוגגים. רויטרס
מוכנים. שחקני ארסנל חוגגים/רויטרס

הקבוצות השונות ממשיכות להתכונן לפתיחת העונה, כשגם היום (ראשון) נערכו מספר משחקי ידידות מעניינים. במשחק שהתנהל כבר בשעות הצהריים באצטדיון האולימפי החדש של ווסטהאם, הפסידו הפטישים 3:2 ליובנטוס. צ'לסי חגגה עם 2:4 אצל ורדר ברמן, ליברפול חטפה 4:0 ממיינץ וארסנל פוגשת את מנצ'סטר סיטי.

ארסנל - מנצ'סטר סיטי 2:3

שישה ימים לפני פתיחת הפרמיירליג, ארסנל שלחה הצהרת כוונות לליגה. הסיטיזנס עלו ליתרון משערו של קון אגוארו (30) אך ספגו בדקה ה-50 מרגלו של אלכס איוובי, המהפך הגיע בעקבות דאבל פאס נהדר בין אלכסיס סאנצ'ס לתיאו וולקוט, כאשר האחרון סיים עם הקפצה רכה בנגיעה מעל ג'ו הארט. התוחתנים הכפילו את היתרון משערו של צ'ובה אקפום בין ה-20 (86), קלצ'י אינהנאצ'ו רק צימק (88). לקראת הסיום בלם ארסנל גבריאל נפצע והוחלף.

גונסאלו היגואין שחקן יובנטוס. רויטרס
צמד שלא הספיק. קארול והחברים/רויטרס

ווסטהאם - יובנטוס 3:2

הפטישים אמנם חנכו את האצטדיון החדש ביום חמישי ב-0:3 על דומז'אלה בליגה האירופית, אך היום נערכה הפתיחה הרשמית עם המשחק מול הגברת הזקנה. המשחק לא נפתח בצורה הכי טובה מבחינתה של ווסטהאם, כשיובנטוס עלתה ליתרון כפול תוך שלוש דקות. בדקה ה-18 הוריד מריו מנדז'וקיץ' כדור טוב עם הראש לרחבה, פאולו דיבאלה הגיח מאחור, בעט שטוח וחד וקבע 0:1. שלוש דקות לאחר מכן, וצמד שחקני ההתקפה החליף תפקידים. מהלך יפה של דיבאלה מימין הסתיים במסירת רוחב של האחרון לקרואטי, שכבש מתוך הרחבה את השני של קבוצתו.

אנדי קארול הצליח להשוות את התוצאה עם שערים בנגיחה בדקות 34 ו-54, אך סימונה זאזה החזיר את היתרון לאלופת איטליה בדקה ה-86 בסיומו של מהלך נאה שהחל באנדראה ברצאלי, ועזר לקבוצתו להנחיל לפטישים הפסד במשחק הבכורה הרשמי של ווסטהאם באצטדיונה החדש. חלוץ הרכש של הגברת הזקנה, גונסאלו היגוואין שהגיע תמורת סכום עתק, עלה למשחק הבכורה שלו.

ורדר ברמן - צ'לסי 4:2

אחרי היכולת הפושרת במשחקי ההכנה בארצות הברית, צ'לסי חזרה לאירופה ורשמה 2:4 מרשים על ורדר ברמן. הקהל הגרמני מילא את היציעים וראו את הבלוז ביכולת נהדרת. אוסקר מצא את אדן הזאר כבר בדקה השביעית, הבלגי לא התקשה ושיגר בעיטה חדה לרשת. פחות משתי דקות עברו, וצ'לסי כבר חגגה את השני. דייגו קוסטה עם עקב מבריק חתך את ההגנה של ברמן, אוסקר אמר תודה וקבע 0:2 קליל.

קלאודיו פיסארו הבלתי נגמר החזיר את המארחת לעניינים עם פנדל מדויק בדקה ה-32. משולש הקסם של אנטוניו קונטה המשיך ללהוט כאשר הפעם היה זה הזאר בתפקיד המבשל וקוסטה על תקן המבקיע, שממצב נוח קבע 1:3 לפני השריקה למחצית. לנראט טיי (65) החזיר את המארחת לעניינים עם בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה, פדרו עלה מהספסל ובדקה ה-90חתם את תוצאת המשחק. צ'לסי עם הכנה נהדרת לקראת המחזור הראשון באנגליה מול ווסטהאם, לברמן יש עוד זמן לעבוד לפני שריקת הפתיחה של הבונדסליגה.

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
מפגש לא מוצלח עם האקסית. קלופ/רויטרס

מיינץ - ליברפול 0:4

רק אתמול דרסו המייטי רדז באותה תוצאה את ברצלונה בוומבלי והיום הם כבר חטפו ממיינץ. המפגש של יורגן קלופ עם האקסית הלך לא טוב, כאשר בדקה ה-15 דניאל ברוסינסקי כובש בפנדל ואילו ג'ון קורדובה הכפיל מזווית קשה, רגע לפני ההפסקה, אחרי איבוד כדור של האנגלים. בדקה ה-59, יונוס מאלי התנהל באין מפריע ובעט בעוצמה מחוץ לרחבה פנימה ובדקה ה-74, יושינורי מוטו השלים עם נגיחה מקרוב. אגב, למרות שחלפו פחות מ-24 שעות מהמפגש עם ברצלונה, קלופ העלה בהרכב שוב את אדם ללאנה ואמרה ג'אן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully