וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמז לבואו של פוגבה? ז'וזה מוריניו: "בשבוע הבא הסגל שלנו יושלם"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד הדף את הביקורות של ונגר וקלופ על צירופו הצפוי של כוכב נבחרת צרפת ("לא אוהב את זה, זה לא אתי"), עקץ ההתנהגות של רונאלדו בגמר היורו, וזכה לתגובה ניצחת

אימג'בנק GettyImages

עוד שבוע חלף, ופול פוגבה עדיין לא חתם במנצ'סטר יונייטד. אלא שעל פי ז'וזה מוריניו, בשבוע הקרוב כוכב יובנטוס ונבחרת צרפת סוף סוף צפוי להפוך באופן רשמי לשחקן השדים האדומים. "כרגע יש לנו 22 בסגל, ובקרוב יהיו לנו 23", אמר "המיוחד". "פוגבה הוא שחקן יובנטוס עד שבאופן רשמי כבר לא יהיה. בשבוע הבא הסגל שלנו יושלם".

מוריניו אף מצא זמן לענות לארסן ונגר, שטען שהסכומים שישולמו על הקשר הצרפתי "משוגעים לגמרי", וליורגן קלופ, שאמר, "ביום שכך ייראה הכדורגל, כבר לא תהיה לי עבודה".

הפורטוגלי הגיב: "קלופ דיבר עלינו, אבל אני לא הולך לדבר עליו או על הקבוצה שלו. אני לא אוהב את זה. זה לא אתי. יש דברים שכשאני עושה הם לא אתיים, אבל כשכל השאר עושים זה נורמלי. כל מה שמשנה הוא מה שקורה בבית שלי, לא בבית של השכנים שלי. החלטנו להביא ארבעה שחקנים, לא עשרה, שברמה של מנצ'סטר יונייטד".

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. GettyImages
עצבני. מוריניו/GettyImages

מאמן ריאל מדריד לשעבר אף ביקר את התנהלות כריסטיאנו רונאלדו בגמר היורו: "הוא לא עזר בשום צורה בדקות האחרונות של המשחק. היו 11 שחקנים על המגרש שעשו את העבודה שלהם, והאיש שהיה אחראי על לכוון אותם היה המאמן. הוא איבד שליטה מנטלית".

התגובה של אלוף אירופה לא איחרה להגיע, כשכתב "תזכורת מהירה" בחשבון האינסטגרם שלו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully