וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטה ארבלדזה: "היריבה הבאה? אשמח לחזור הביתה לגאורגיה"

4.8.2016 / 22:35

מכבי תל אביב עברה את פנדורי בדרך לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית, המאמן מפנטז על מפגש עם דינמו טביליסי והחמיא לסקאריונה: "הוא הוסיף לנו כוח ומהירות". מיכה: "רוצה את היריבה הכי חלשה שאפשר"

שחקן מכבי תל אביב אוסקר סקאריונה חוגג. ניב אהרונסון
שער בכורה+ניצחון. סקאריונה/ניב אהרונסון

מכבי תל אביב רק רצתה לעבור בשלום את המשחק הביתי הערב (חמישי) מול פנדורי. ואכן כך היה. הצהובים ניצחו 1:2 את הרומנים ועלו לשלב הפלייאוף אחרי 2:5 בסיכום המשחקים, שם יפגשו את יריבתם האחרונה בדרך לשלב הבתים של המפעל השני בחשיבותו ביבשת. היריבה הבאה תיקבע מחר באזור השעה 14:00 בהגרלה שתיערך בשוויץ.

"אני לא מרוצה שספגנו", אמר שוטה ארבלדזה. "לא היו לפנדורי כמעט מצבים, במחצית השנייה הם הגיעו להזדמנות אחת ועדיין ספגנו - זה מרגיז אותי. מצד שני היו לנו הרבה מצבים והחמצנו, אבל אני לא דואג, נכבוש שערים. סקאריונה הוסיף לנו כוח, מהירות, איום על השער. איזו יריבה הייתי רוצה בסיבוב הבא? אני אשמח לחזור הביתה ולשחק נגד דינמו טביליסי".

"החמצנו הרבה", אמר דור מיכה. "למרות שבחלקים רבים שיחקנו טוב. בשלב הבא זה לא יספיק, אנחנו צריכים להעלות את הרמה שלנו אם אנחנו רוצים להגיע לשלב הבתים. אני מרגיש טוב מאוד. אני מקבל הרבה קרדיט וביטחון מהמאמן. הולך לי טוב עד עכשיו, למרות שתמיד יש מקום להשתפר. ברור שאני מאמין שאפשר להחזיר את האליפות, מה גם שאני מאמין שעוד נתחזק במקומות שאנו צריכים. את מי אני רוצה לקבל? את היריבה הכי חלשה שאפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully