וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרת התרבות והספורט מירי רגב: "כחלון מהמר על הספורט בישראל"

4.8.2016 / 21:22

השרה הודיעה כי היא מקפיאה את תכנית המתקנים החדשה שמטרתה להנגיש את הספורט לפריפריה, ותקפה את שר האוצר שהחליט כי מכונות מזל והימורים על מרוצי סוסים יהפכו לא חוקיים

מערכת וואלה!

בווידאו: המשדר האולימפי של וואלה! ספורט

שרת התרבות והספורט הודיעה הערב (חמישי) כי היא נאלצת להקפיא את תכנית המתקנים החדשה שנחתמה לאחרונה, ושמטרתה להנגיש את הספורט לפריפריה ולשכונות מוחלשות.

רגב כתבה בהחלטתה: "כחלון מהמר על הספורט הישראלי ועל אזרחי הפריפריה, החלטתו היא הימור מסוכן עם השלכות קשות. שיהיה ברור, אני מתנגדת להימורים, אבל צריך להגיד את האמת - הפסקת ההימורים החוקים תגרום באופן מוכח וחד משמעי להימורים בלתי חוקיים. ההימורים הם עובדה בשטח ולכן מוטב שהם יהיו מפוקחים וילכו לחיזוק הספורט בישראל ולא לעולם התחתון וארגוני הפשיעה. הגזרה של כחלון פוגעת בפריפריה ובשכבות החלשות אותם התחייב לייצג ולחזק. אם כחלון לא יחזור בו הוא יהיה חתום על ביטול תוכנית המתקנים הלאומית פגיעה בפריפריה ונזק בלתי הפיך לספורט בישראל".

שרת התרבות והספורט מירי רגב. מגד גוזני
"החלטתו של כחלון היא הימור מסוכן". מירי רגב/מגד גוזני

כזכור, אתמול כינס שר האוצר מסיבת עיתונאים בה הודיע כי מכונות מזל והימורים על מרוצי סוסים יהפכו לא חוקיים. כחלון האוצר החליט ליישם את המלצות הוועדה לייעול שוק ההימורים, ולא לחדש את ההיתר למפעל הפיס להפעיל מכונות מזל והימורים על מרוצי סוסים. "אנשים צריכים להביא הביתה אוכל לילדים בכסף הזה. זה כסף מזוהם", אמר.

רגב המשיכה: "מדובר בהרס תשתיות הספורט בישראל, זו פגיעה קשה באגודות ובאיגודים של הספורט ההישגי שאת עבודתם אנחנו רואים פה בריו. במקום משלחת גדולה יותר לטוקיו 2020 אנחנו מסתכנים במשלחת קטנה יותר. בקצה יהיו פחות ספורטאים ופחות הישגים בישראל. אני מצפה מכחלון להעמיד תקציב מהאוצר מול כל שקל שיגרע מהטוטו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully