וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מני פאקיאו חזר מפרישה, ויילחם על תואר אלוף העולם בנובמבר

המתאגרף בן ה-38, שפרש באפריל האחרון לאחר שניצח את טימותי בראדלי, ישוב לזירה ב-5 בנובמבר כשיפגוש בקרב על אליפות העולם במשקל מעורב את האלוף המכהן, ג'סי ורגאס

מני פאקיאו (ימין) בקרב נגד טימותי בראדלי ג'וניור. GettyImages
ירשום ניצחון נוסף? פאקיאו מול בראדלי/GettyImages

המתאגרף הפיליפיני האגדי, מני פאקיאו, חוזר לזירה בגיל 38. פאקיאו, שהודיע על פרישה מהענף באפריל האחרון אחרי שניצח את טימותי בראדלי האמריקאי, יילחם ב-5 בנובמבר מול האלוף מטעם WBO, ג'סי ורגאס, על תואר אלוף העולם במשקל מעורב, כך מדווחים הערב (חמישי) בתקשורת האמריקאית.

"הפרישה לא מתאימה למני בשלב הזה של חייו", אמר האמרגן של הפיליפיני, מייקל קונץ. "האגרוף נמצא בדם שלו. כשהוא מתאמן, הוא משחרר לחץ. אפשר לראות שינוי קיצוני במצב הרוח שלו. הוא פתאום שמח. מדהים לראות מה שאימונים וקרבות עושים לנפש שלו".

בעשרה באוגוסט ייפגשו פאקיאו ופמלייתו במנילה, שם יקבלו החלטה היכן ייערך הקרב - בלאס וגאס או בדובאי. המתאגרף הוותיק יקווה להגדיל את רצף הניצחונות שלו לשניים, וככל הנראה לפרוש עם חגורה נוספת, זאת אם יעמוד בלחץ.

כזכור, פאקיאו ניצח באפריל האחרון את בראדלי ב-12 סיבובים, כשנה לאחר ההפסד האחרון שלו, בקרב המאה מול פלויד מייוות'ר האגדי, שגבר עליו בהחלטת שופטים. מאזנו של פאקיאו עומד על 58 ניצחונות מול שישה הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully