וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "רונאלדו יחתום עד 2021 בריאל מדריד וירוויח 21 מיליון יורו לעונה"

הבלאנקוס הגיעו להבנות עם מנדש והפורטוגלי יגיע למדריד כדי לחתום עד סוף אוגוסט. רונאלדו יהפוך למשתכר הבכיר ביותר מבין הכדורגלנים. קרוס ובייל הפצירו בזידאן לשחק מול סביליה, אסנסיו יישאר בסגל

AP

כריסטיאנו רונאלדו אמנם נעדר ממשחקי ההכנה של ריאל מדריד לקראת עונת 2016/17, אך הבלאנקוס עובדים קשה כדי להשלים את הארכת חוזהו של CR7. על פי הדיווח בתקשורת במדריד קפטן אלופת אירופה יחתום עד 2021 כאשר ז'ורז'ה מנדש כבר סיכם עם נשיא ריאל, פלורנטינו פרס, על שדרוג בשכרו של רונאלדו. CR7 צפוי לקבל 21 מיליון יורו לעונה, שיהפוך אותו למשתכר הגבוה ביותר בין הכדורגלנים. על פי מרבית הפרשנים רונאלדו, שנמצא בחופשה, יגיע למדריד במהלך חודש אוגוסט כאשר הוא יחתום על החוזה החדש ובכך יבטיח את הישארותו בסנטיאגו ברנבאו כאשר חוזהו הנוכחי יסתיים ב-2018.

ב-'AS' טענו כי רונאלדו כבר הסכים על כל הסעיפים בנוגע לחוזה החדש ואף אמר למקורביו: "אני רוצה להישאר בריאל, זה מה שחלמתי עליו. כל מה שנותר לי הוא לחתום על החוזה, רציתי לסיים את הקריירה כאן וזה מה שיקרה".

עוד בנושא:
ברצלונה בלחץ: "פרננדס ולואיס אנריקה בצרות, בארסה תישאר רק עם השאריות"
העברות בעולם, 4.8: ליברפול במחטף מברצלונה, אלאבה מבוקש בריאל

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. GettyImages
נשאר במדריד. רונאלדו/GettyImages

בינתיים, זינדין זידאן מתכונן למפגש שיפתח את העונה - הסופר קאפ האירופי מול סביליה בעוד חמישה ימים. מלבד ההיעדרות של רונאלדו בשל הפציעה בגמר יורו 2016, הסגל של זיזו סובל ממספר ההיעדרויות משמעותיות. טוני קרוס, קארים בנזמה, קיילור נבאס וגארת' בייל ייעדרו. הקשר הגרמני והכוכב הוולשי הפצירו בזידאן כי הם מעוניינים לשחק, אולם הצוות הרפואי מתעקש להעניק להם מנוחה כאשר קיים חשש ממשי כי הם יחמירו את הפציעות.

מרקו אסנסיו, ששב לריאל אחרי עונת השאלה באספניול, ממשיך להרשים את המאמן הצרפתי, שהצהיר: "אני רוצה אותו בסגל בעונה הקרובה, נחזור למדריד ונסכם את כל התנאים עם הסוכן שלו". הקשר הספרדי הוא אחד המרוויחים הגדולים של מסע המשחקים בארצות הברית כמו גם מריאנו דיאז. האחרון צפוי לצאת לעונת השאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully