וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ראסל ווסטברוק סיכם לשלוש שנים נוספות באוקלהומה סיטי

בארצות הברית טוענים שהרכז הנפלא שהוזכר כמועמד לעבור בטרייד בצל עזיבתו של קווין דוראנט יישאר בת'אנדר. יקבל שדרוג בחוזהו כבר בעונה הקרובה, וירוויח 85 מיליון דולר בסך הכל

עריכת וידאו: מרום שפיצר

מאז עזיבתו של קווין דוראנט הועלו שמועות רבות סביב עתידו של ראסל ווסטברוק. הבוקר (חמישי), כך עושה רושם, הן עתידות להיפסק. אדריאן ווז'נרובסקי מדווח שהרכז הנפלא של אוקלהומה סיטי סיכם על הארכת חוזהו בשלוש שנים נוספות בת'אנדר, במהלכן ירוויח 85 מיליון דולר.

על פי הדיווח, החוזה החדש אמור להיחתם עוד היום, ולאחר מכן יערוך ווסטברוק מסיבת עיתונאים. במסגרת המתווה החדש, קיבל הרכז האתלטי העלאה בשכר אותו אמור היה להרוויח בעונה הקרובה - מ-17.8 מיליון דולר ל-26.5 מיליון דולר. בעונה הבאה ירוויח 28.5 מיליון דולר, ובעונתו השלישית, אם ינצל את האופציה שתהיה לו ויבחר שלא להפוך לשחקן חופשי פעם נוספת, ירוויח 30.6 מיליון דולר.

מדובר, כמובן, בחדשות נהדרות לת'אנדר, שחששו שמא ווסטברוק יסרב להאריך את חוזהו ולהפוך לשחקן חופשי בקיץ הבא. במקרה כזה עלול היה הג'נרל מנג'ר סם פרסטי להעבירו בטרייד אולם כעת, לאוקלהומה סיטי יש בסיס חדש שייבנה סביב הרכז, סטיבן אדמס, ויקטור אולדיפו ואנס קנטר. על פי ווז'נרובסקי, OKC תתאמץ כדי להנחית את בלייק גריפין בשורותיה בקיץ הבא.

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. GettyImages
לא הולך לשום מקום. ווסטברוק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully