וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש יורש לווילמוטס: רוברטו מרטינס מונה למאמן נבחרת בלגיה

הספרדי בן ה-43, ששמו נקשר עם האל סיטי, יוצג בחמישי וינסה לשקם את ההריסות אחרי יורו 2016. בהתאחדות הבלגית חגגו: "שמחים וגאים להודיע על מינוי ברמתו של רוברטו, בטוחים כי הוא יוביל אותנו להצלחות"

פחות מחודש אחרי ההודעה על סיום דרכו של מארק וילמוטס, בנבחרת בלגיה הודיעו הערב (רביעי) על מינויו של המאמן החדש - רוברטו מרטינס. הספרדי, שפוטר מאברטון לפני סיום העונה החולפת, נבחר לתפקיד כאשר בהתאחדות עמדו בהבטחה לפי ימנו מאמן חדש עד סוף חודש אוגוסט. מרטינס, ששמו נקשר בתקופה האחרונה כמועמד בכיר לרשת את סטיב ברוס בהאל סיטי, יוצג ביום חמישי.

בהודעה של ההתאחדות הבלגית נכתב: "אנחנו שמחים וגאים להודיע על המינוי של מאמן ברמה של רוברטו, ובטוחים כי הוא יוביל את הנבחרת להצלחות. מרטינס הביע רצון ותשוקה לאמן ולעבוד עם הסגל המוכשר של נבחרת בלגיה". השדים האדומים הודחו ברבע גמר יורו 2016 מול ויילס, דבר שהוביל לסיום דרכו של וילמוטס. מיד אחרי הודעת הפיטורים של המאמן הכניסה לבורסת השמות את לואי ואן חאל, אך בהתאחדות העדיפו את מרטינס.

עוד בנושא:
רשמית: מנצ'סטר סיטי רכשה את גבריאל ז'סוס, שיצטרף בינואר
גביע האלופות: ברצלונה ניצחה 2:4 את לסטר, צמד למוניר

חלוץ אברטון רומלו לוקאקו מחבק את המאמן רוברטו מרטינס. GettyImages
שוב ביחד. לוקאקו ומרטינס/GettyImages

הספרדי, שנחשב לאחד החברים הקרובים של המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב - ג'ורדי קרויף, פתח את קריירת האימון שלו עם סוונסי ב-2007. הוא אימן את הברבורים במשך שנתיים כאשר החזיר אותה לליגת המשנה. ההצלחה היחסית בצ'מפיונשיפ הובילה אותו לוויגאן ב-2009, אותה הצליח להוביל לזכייה היסטורית בגביע ה-FA הראשון בתולדתויה אחרי ניצחון על מנצ'סטר סיטי ב-2013.

וויגאן אמנם ירדה בסיום אותה עונה לליגת המשנה, אך מרטינס המשיך להתקדם וחתם לארבע עונות באברטון. עונת 2014/15 הייתה מרשימה עבור הטופיז כאשר רומלו לוקאקו ביצע אצלו קפיצה מרשימה בדרך למקום החמישי. ההצלחה בגודיסון פארק העלתה את רף הציפיות ועם פעילות נרחבת בשוק ההעברות הקבוצה של מרטינס לא הצליחה לספק את הסחורה. אחרי 3:1 כואב ללסטר מחזור אחד לסיום הליגה, פוטר מרטינס וכעת הוא ינסה לשקם את המוניטין שלו דרך הנבחרת הבלגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully