וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ארה"ב נחתה בריו, ששבסקי: "מעדיף להשתעמם ולנצח ב-40 הפרש"

הפייבוריטית הברורה לזהב הגיעה לברזיל, המאמן לא מתרגש מהניצחונות הקלילים בהכנה ומתכנן כמה שינויים מפתיעים, כולל שימוש בג'ימי באטלר כרכז. דוראנט: "תמיד הכי כיף בנבחרת, עושים חיים"

אימג'בנק GettyImages

הספורטאים הגדולים בעולם מתחילים להגיע בזה אחר זה לכפר האולימפי, והערב (רביעי) הצטרפו לחגיגה גם חברי נבחרת ארצות הברית בטיסה היישר מיוסטון. השחקנים של מייק ששבסקי כבר החלו בהכנות למשחק הפתיחה מול סין ביום שבת, ומנסים לשמור על דריכות ולא ליפול לשאננות למרות שניצחו את היריבות במשחקי ההכנה, כולל אותה סין, בהפרש ממוצע של 39 נקודות.

"השחקנים במצב טוב, הם התחילו להכיר אחד את השני ואני בטוח שזה עזר להם", אמר ששבסקי לאחר הנחיתה. "אנשים שואלים אותנו מה האתגרים שמצפים לנו והאם בכלל ייתנו לנו פייט לאור העובדה שניצחנו כל משחק ב-40 הפרש בהכנה, אבל אני מעדיף שישאלו אותי את השאלות האלה ולא שאלות קשות. למען האמת אני מעדיף להשתעמם, רק שנשמור על הרמה הזאת".

צפו בנבחרת נוחתת

ששבסקי מתעקש שאין ממש בטענות על הירידה ברמה הכללית של שאר הנבחרות. "הנבחרות שמסביבנו הולכות ונעשות טובות יותר, אני לא מסכים שאין לנו תחרות". על כל פנים, נראה שהמאמן מתכנן שינויים מרעננים במשחקים עצמם. באימונים האחרונים הוא התעקש להציב את דיאנדרה ג'ורדן ודמרקוס קאזינס מחוץ לקשת והשתמש בג'ימי באטלר, סמול פורוורד בימים כתיקונם, כרכז.

מטבע הדברים, קווין דוראנט ימשוך את רוב תשומת הלב בגלל המעבר המתוקשר שלו לגולדן סטייט. "אני בעיקר נהנה מהחיים מאז שהתחלנו לעבוד עם הנבחרת. הכל יותר קל כשיש כל כך החברה שחקנים שאפשר להישען עליהם. כשאתה מגיע לנבחרת, אתה יודע שאתה לא צריך לדאוג מכלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully