וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי נזכר: "פעם בעטתי בארגז והוא נחת על ראשו של זלאטן"

מאמן באיירן מינכן סיפר על התקרית שאירעה כאשר אימן את החלוץ השבדי בפריס סן ז'רמן: "כעסתי מאוד על איך ששיחקנו ושברתי דלת, איברה כלל לא הגיב". על רונאלדו: "קל מאוד לאמן אותו"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: קרלו אנצ'לוטי ובאיירן מינכן מתכוננים בניו ג'רסי למשחק ההכנה מול ריאל מדריד

קרלו אנצ'לוטי מתכונן לפתיחת העונה כמאמן באיירן מינכן. האיטלקי, שהעביר את העונה האחרונה בחופש בביתו אחרי סיום העבודה בריאל מדריד, ימשיך את מסעו בקבוצות הגדולות של אירופה באלופת הבונדסליגה. עוד לפני כן, הוא התפנה לראיון נרחב במגזין הכדורגל 'פור פור טו' וסיפק כמה אמירות מאוד מעניינות.

אנצ'לוטי נזכר במשחק מ-2013, אז היה מאמן פריס סן ז'רמן, שהצליח להוציא אותו מהכלים: "שיחקנו ממש, ממש רע. מאוד כעסתי, עד כדי כך ששברתי דלת. לאחר מכן בעטתי בארגז והוא נחת על ראשו של זלאטן איברהימוביץ'. הוא בכלל לא הגיב".

עוד בנושא

חלוץ ילגבה: "תל אביב היא כמו סאונה, עומר אצילי שחקן מצוין"
דונדלק בטירוף: "הרגשה מדהימה". כמה שווה הניצחון בצ'מפיונס?
קחו את הבאוסה בסבבה: אדגרדו באוסה הוא המאמן הנכון עבור ארגנטינה

זלאטן איברהימוביץ', קרלו אנצ'לוטי בפריס סן ז'רמן. AP
"איברה מאוד מצחיק". אנצ'לוטי עם זלאטן/AP

באופן כללי, למאמן ששיתף פעולה בבירת צרפת עם הרכש החדש של מנצ'סטר יונייטד יש רק מילים טובות להגיד עליו. "איברה מאוד מצחיק, אבל הוא גם מקצוען לחלוטין. מאמן מחפש אגו כזה בשחקן. זלאטן משתמש בצורה טובה באגו שלו - יש לו יכולת אישית גבוהה, אבל הוא משחק עבור הקבוצה. כריסטיאנו רונאלדו הוא אותו דבר".

"קל מאוד לאמן אותו", סיפר אנצ'לוטי על כוכב ריאל מדריד, "כי ממש אין צורך להגיד לו כלום. הוא יודע באופן ברור מה עליו לעשות על מנת להיות מוכן למשחקים ולאימונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully