וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עוצרת: עירוני נס ציונה החתימה את בילי מקשפרד מרמת השרון

3.8.2016 / 11:22

הפורוורד האמריקאי (29, 2.06) שהוביל את הליגה הלאומית בעונה שעברה בריבאונדים ובמדד המשוקלל, יחזק את הסגל של הקבוצה של רועי חגאי: "הוכיח את הדומיננטיות שלו בעונה שעברה"

רועי חגאי מאמן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
סגל עמוק. חגאי/אדריאן הרבשטיין

עירוני נס ציונה, היורדת הטרייה מליגת העל, ממשיכה בהכנות לקראת העונה הבאה בליגה השנייה, כשהיום (רביעי) הודיעה על החתמתו של הפורוורד האמריקאי בילי מקשפרד, ממצטייני העונה שעברה בליגה השנייה. מקשפרד (29, 2.06) הוביל את רמת השרון לפלייאוף עם ממוצעים נהדרים של 21.6 נקודות, 14.5 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים, כשהוא מוליך את ליגת המשנה במדד היעילות ובטבלת הריבאונדים. אחד היתרונות הבולטים שלו, ביחס לגובה, הוא הקליעה הפנטסטית מחוץ לקשת, שם רשם העונה 42.5 אחוזים.

"שמחים מאוד לצרף את בילי", אמר מאמן הקבוצה רועי חגאי, "בילי הוכיח את הדומיננטיות שלו בשנה שעברה שהוביל את הליגה בכמעט כל קטגוריה סטטיסטית כולל מלך הריבאונד והמדד המשוקלל. הוא יתן לקבוצה הרבה אפשרויות התקפיות והגנתיות. אני בטוח שהקהל ייהנה מהיכולות שלו".

הסגל של הכתומים לקראת העונה הבאה הוא אחד העמוקים שנראו בליגת המשנה - הקפטן טל דן הוא השחקן היחיד שממשיך לעונה נוספת מהסגל הבכיר, כשחתם במפתיע לשלוש עונות נוספות. לצידו הצטרפו גיל אמיתי, שחזר אחרי עונה אחת בהפועל תל אביב ועירוני נהריה, עמית בן דוד שהגיע מרעננה, אלעד הופמן מבאר שבע, עידו סטולרו, ששיתף פעולה עם מקשפרד ברמת השרון ורביב פיטשון שהיה מהבולטים בעליית הליגה של גלבוע/גליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully