וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלה איינוגבה חתם בפועל אשקלון: "מאמין שאצליח להטביע חותם"

2.8.2016 / 17:28

השוער עוזב את בני יהודה אחרי תשע עונות ומצטרף לעולה החדשה לעונה. יושב הראש איתן קסנטיני: "שוער מצוין בעל נסיון רב", הניגרי: "שמח להגיע". אנדרסון רוסה צפוי להצטרף בימים הקרובים

דלה איינוגבה חתם בהפועל אשקלון. שוער סגל נבחרת ניגריה בן ה-32, ששיחק בבני יהודה בתשע השנים האחרונות, מצטרף לעולה החדשה לאחר שסיכם את תנאיו עם מנכ"ל הקבוצה דרור אלמלם והמנהל הטכני צ'יקו מגיה, יחד עם סוכנו מאיר ריפמן.

יו"ר הפועל אשקלון, איתן קסנטיני אמר לאחר החתימה: "אני שמח שבסופו של דבר יצאה עסקת דלה איינוגבה אל הפועל. הפועל אשקלון מתחזקת בשוער מצוין, בעל נסיון רב בליגת העל, שיוכל לעזור לנו המון בהשגת מטרותינו העונה". דלה איינוגבה מסר בתגובה: "אני שמח להגיע לקבוצה כמו הפועל אשקלון, לקבוצה שאני מכיר את המאמן ואת הפוטנציאל הרב של המועדון. אני מאמין שאצליח להטביע חותם ולסייע ככל שאוכל במטרות הקבוצה".

עוד בנושא

אשקלון הודיעה: אניימה סגר. אלא שאז התברר שמדובר בדלה איינוגבה
מסתמן: לא יוגשו כתבי אישום נגד חברי "לה פמיליה" על ניסיון רצח
עירוני קרית שמונה: אור אוסטוינד שוחרר

דלה איינוגבה שוער בני יהודה. ברני ארדוב
עבר דרומה. איינוגבה/ברני ארדוב

לפני מספר ימים התרחשה תקרית ביזארית בה היו מעורבים איינוגבה והפועל אשקלון. הקבוצה של יובל נעים הודיעה על החתמתו של וינסנט אניימה, אלא שלאחר בדיקה התברר שמדובר בשוער בני יהודה. כעת העסקה נסגרה סופית.

איינוגבה התחיל את הקריירה המקצועית שלו בשנת 1998 במדי קאוורה סטארס הניגרית וב-2001 עבר לקבוצת אניימבה בה שימש כמחליפו של וינסנט אניימה. לאחר מכן הגיע לבני יהודה כמחליפו של אותו אניימה. בתשע העונות האחרונות הוא עומד בשער הזהובים, איתם ירד לליגה הלאומית והעפיל חזרה לליגת העל. הוא משחק בנבחרת ניגריה משנת 2005 שם רשם 17 הופעות.

עוד בגזרת הרכש של העולה החדשה, אנדרסון רוסה, הקשר הברזילאי שהתאמן בתקופה האחרונה בבית"ר ירושלים ואף שיחק במדיה בהפסד 3:1 למ.ס. אשדוד בגביע הטוטו, צפוי להיות הזר הרביעי של הקבוצה. הקשר בן ה-23 יצטרף לאימוני הקבוצה במטרה לחתום בימים הקרובים על חוזה לעונה אחת.

בני יהודה נפרדת מדלה איינוגבה. בני יהודה, אתר רשמי
בני יהודה נפרדת/אתר רשמי, בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully