וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת פתחה את אימוניה. אדלשטיין: "שהצעירים ייקחו את הצ'אנס"

נבחרת ישראל התכנסה לאימון ראשון עם הסגל הצעיר, לקראת שני טורנירי הידידות שתערוך הקיץ. המאמן: "זה מבחן מצוין שיראה לנו מי מוכן לשחק ברמות הגבוהות". בר טימור: "יהיה כיף עם סטודמאייר"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל פתחה היום (שלישי) את אימוניה לקראת שני טורנירי הידידות שייערכו בהמשך החודש בבלארוס ואסטוניה. הנבחרת, שמורכבת הקיץ משחקנים צעירים ושחקנים שעדיין לא עשו את הפריצה במדים הלאומיים, לא משחקת במפעל רשמי הקיץ, בזכות העובדה שתארח בית ביורובאסקט בשנה הבאה, ומנצלת את הזמן הזה כדי להרחיב את מאגר השחקנים שלובשים את המדים הלאומיים ולתת להם הזדמנות להוכיח את עצמם.

"עשינו פעילות לחבר'ה הצעירים כדי לתת להם ניסיון בינלאומי", אמר מאמן הנבחרת ארז אדלשטיין. "זה מבחן מצוין בשבילם כי באירופה זאת אינטנסיביות אחרת ורמה שונה. רצינו לתת צ'אנס להרבה חבר'ה שאנחנו לא מכירים. יש לנו קצת בעיה עם הגארדים אז אנחנו מתכננים לעשות דברים קצת אחרת. החבר'ה רעבים ומבינים שזאת הכנה לעונה. אין הרבה לחץ, זה כיף וזה נועד כדי להתקדם".

על שון דאוסון: "הוא קיבל מאיתנו חופש כי לא הייתה לו מנוחה. הוא אתלט, הוא יתאקלם מהר, הכל יהיה בסדר איתו".

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. יוסי ציפקיס
קיץ בלי לחץ. אדלשטיין/יוסי ציפקיס

על תהליך הצערת הנבחרת: "המטרה היא לבדוק מי מתאים לשחק נגד כדורסל אירופאי. כשנותנים לך הזדמנות אתה צריך לקחת אותה. יש עוד עונה שלמה עד הטורניר בשנה הבאה. יש פה דור שלם של שחקנים - הלפרין, פניני, אליהו ועוד - שנלחמו ועברו דרך ארוכה מהקדטים, העתודה ועד הבוגרים. מגיעה להם הזדמנות אחרונה".

בר טימור: "זה נחמד להיות פה, מאוד חשוב לקדם את השחקנים הצעירים. בקיץ אחד הכל השתנה, יש פה חבר'ה יותר קטנים ממני שצריך לעזור להם ומצד שני יש חבר'ה מבוגרים".

על אמארה סטודמאייר: "זה מיוחד ואני מאמין שיהיה כיף איתו".

סגל השחקנים שהחל את האימונים: נאור שרון, בר טימור, יפתח זיו, גולן גוט, עמית שמחון, אבירם זליקוביץ', אדם אריאל, כרם משעור, בן אלטיט, רפי מנקו, אלכס צ'וברביץ', תומר גינת, שון דוסון, עוז בלייזר, רוברט רות'בארט, איתי שגב, איגור קולשוב, דנייאל קופרברג. מאמן הנבחרת ארז אדלשטיין, עוזרים ליאור ליובין ואלון שטיין, מאמן כושר אבי קובלסקי, מנהלי הנבחרת מומו לוצקי ומוטי דניאל.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
בר טימור, נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
מצפה למפגש עם אמארה. בר טימור/יוסי ציפקיס
עמית שמחון, נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
עמית שמחון/יוסי ציפקיס
גולן גוט, נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
גולן גוט/יוסי ציפקיס
אבירם זליקוביץ', נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
אבירם זליקוביץ'/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully