וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל חיפה עברה בבקרה, מכבי פ"ת רכשה 200 כרטיסים

31.7.2016 / 16:20

מספר שעות לפני המשיק מול סכנין, התבשר אלי כהן כי יהנה מסגל מלא, להוציא את הברזילאים הפצועים. המלאבסים קיבלו אישור למכור אלף כרטיסים מול מכבי ת"א, אך רכשו 200 כרטיסים בלבד

אדריאן הרבשטיין

שעות ספורות לפני שתפתח את עונת 2016/2017 שלה מול בני סכנין בגביע הטוטו, עברה הפועל חיפה בבקרה התקציבית והמאמן אלי כהן יהנה מסגל מלא, זולת הזרים הברזילאים החדשים ז'וליו סזאר ואדילסון בהייה, שנרשמו כנבחנים, והשחקנים הפצועים.

גורם במועדון סיפר אתמול הלילה לוואלה! ספורט על המצב עוד קודם למעבר הקבוצה בבקרה: "בעיקרון התקציב עבר, אבל זה קרה על סמך התחייבויות ובבקרה עדיין לא אישרו את כולם. נמתין בסבלנות בתקווה שהבעיה תיפתר".

עוד בגביע הטוטו: נשיא בית הדין העליון, השופט בדימוס אורי גורן, קיבל את בקשת מכבי פתח תקוה ואישר מכירת עד 1,000 כרטיסים (במחיר של 50 שקל לכרטיס) לאוהדיה במשחק גביע הטוטו אותו תארח מכבי תל אביב ללא קהל. בהתאם לעמדת מכבי תל אביב בבקשת מכבי פתח תקוה, האחריות על מכירת הכרטיסים וכניסת אוהדי הקבוצה תהיה על המלאבסים.

במכבי פתח תקוה הגיבו לדברים: "אמנם אישרו לנו 1,000 כרטיסים למכירה אך העבירו את כל האחריות אלינו בנוגע לקהל שייכנס, כולל במידה ויסתננו אוהדי מכבי תל אביב ותהיה התפרעות לכן החלטנו לרכוש 200 כרטיסים בלבד לגרעין האוהדים שלנו. הכרטיסים נרכשו מראש כך שהקופות לא תפתחנה היום בערב".

עדכון ראשון: 8:06

- בעלי הפועל חיפה יואב כץ והמאמן אלי כהן. אדריאן הרבשטיין
הבעיות נפתרות. יואב כץ ואלי כהן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully