וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: 1:4 קליל לבאיירן על אינטר, ליברפול ניצחה את מילאן 0:2

גביע האלופות הבין-יבשתי: ג'וליאן גרין סיפק קונצרט עם שלושער מהיר, פרנק ריברי הוסיף. דיבוק אוריגי ורוברטו פירמינו כבשו בניצחון הראשון של ליברפול בהכנה, מלבורן הפתיעה את אתלטיקו עם 0:1

ג'וליאן גרין, באיירן מינכן. GettyImages
חגיגה. גרין/GettyImages

גביע האלופות הבין-יבשתי בארצות הברית ממשיך לספק משחקי הכנה מסקרנים בין הגדולות של אירופה. הלילה (בין שבת לראשון) נערכו שני משחקים מסקרנים נוספים, באיירן מינכן הביסה 1:4 את אינטר בשארלוט וליברפול גברה 0:2 על מילאן וסגרה יום עגום למדי עבור שתי הנציגות מעיר האופנה.

הבווארים כלל לא התקשו מול אינטר ופתחו בבליץ עם רביעייה ב-35 הדקות הראשונות. ג'וליאן גרין בן ה-21 הרשים ונתן לקרלו אנצ'לוטי חומר למחשבה עם שלושער בדקות 7, 30 ו-35 ופרנק ריברי הוסיף בדקה ה-13. מאור איקרדי רק צימק בדקה ה-90.

ליברפול הרשימה גם כן עם 0:2 על ליברפול בסנטה קלרה. דיבוק אוריגי נכנס כמחליף וסיפק אימפקט מיידי כשכבש את השער הראשון של המרסיסיידרז בדקה ה-59 בעוד שרוברטו פירמינו הכפיל בדקה ה-73, בדרך לניצחון ראשון בארצות הברית שבא אחרי הפסד 1:0 לצ'לסי.

רוברטו פירמינו, ליברפול. GettyImages
ניצחון ראשון של ליברפול בהכנה. רוברטו פירמינו/GettyImages

פריס סן ז'רמן המשיכה להרשים ואחרי ה-1:3 על ריאל מדריד, השאירה אבק גם ללסטר עם 0:4 קליל. אדינסון קבאני כבש את הראשון בדקה ה-26, ילד הפלא ג'ונתן איקונה מצא את הרשת פעם נוספת בדקה ה-45, לוקאס (64) ואדוארד (90) השלימו.

אתלטיקו מדריד הופתעה על ידי מלבורן ויקטורי והפסידה 1:0 משער של ניק אנסל (44). דייגו סימאונה פתח בהרכב משני והכניסה את סאול במחצית בשנייה כדי לנסות להשוות, אבל זה לא מנע הפסד ראשון בהכנה אחרי שני ניצחונות רצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully