וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה הניפו שלטים נגד יעקב שחר, בוז לאבו עביד

30.7.2016 / 22:25

הירוקים סיימו ב-0:0 מול עירוני קרית שמונה בגביע הטוטו, אירועי השבוע הגיעו גם למשחק כשאוהדים הניפו שלטים "מכבי מעל הכול" ו-"יענקל'ה שחרר". מוטי איוניר: "עדן בן בסט עדיין על הפרק"

אוהדי מכבי חיפה מניפים שלט נגד יעקב שחר. אדריאן הרבשטיין
אוהדי מכבי חיפה עם שלט נגד יעקב שחר/אדריאן הרבשטיין

חוסר השקט נמשך במכבי חיפה. שלושה ימים לאחר עזיבתו של רוני לוי, התייצבה הערב (שבת) הקבוצה למשחק גביע הטוטו מול עירוני קרית שמונה וסיימה איתה ב-0:0. במהלך המשחק, בו הורחק דקל קינן כבר בדקה הראשונה, הניפו האוהדים הירוקים שלטים נגד הבעלים יעקב שחר ("מכבי מעל הכול", "יענק'לה שחרר") והגיבו בבוז להוצאתו של עמית זנטי בדקה השביעית וכן לכניסתו במחצית השנייה של איאד אבו עביד, שאף ספג קריאות נגדו בסיום. גליינור פלט חזר למגרשים אחרי יותר משלושה חודשים.

מוטי איוניר מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
עדיין אופטימי לגבי בן בסט. איוניר/אדריאן הרבשטיין

מאמן עירוני קרית שמונה מוטי איוניר אמר: "אנחנו מרגישים מאוכזבים כי כשאתה משחק מול עשרה שחקנים, אתה מצפה לנצח. שלטנו, אבל כל מה שקשור ליצירת מצבים לא היה טוב. הקבוצה נבנתה מחדש עם שיטת משחק חדשה. בשביל משחק ראשון הייתי די מרוצה. נחפש שחקן זר שיחזק אותנו וגם עדן בן בסט על הפרק. אין מישהו שמנע מאיתנו את הבקעת השער. כשלא יוצרים מספיק מצבים, קשה להבקיע. לפי מה שהבנתי שבוע הבא נארח כבר בחיפה".

מנהל מחלקת הנוער של מכבי חיפה שמוליק חנין, שעמד על הקווים, אמר: "צריך לציין את האופי של הקבוצה, זה לא פשוט לשחק בעשרה שחקנים במשך 90 דקות. כמובן שאנחנו מצפים להגיע ליותר מצבים. כדורגל זה משחק של טעויות ומי שלא יכול לספוג טעויות לא ישחק כדורגל. אז צריך לקבל טעויות בהבנה. בסך הכול כל שחקן שידע לשמור על העמדה, עשה את העבודה בצורה טובה וגארי קגלמאכר ביניהם. משכנו את החילף עם ניקיטה אבל לא למצב שיפגע בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully