וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "השחקנים נראים טוב, אז אני מוחא להם כפיים"

מאמן הפועל תל אביב נשמע מרוצה אחרי ה-0:2 מול בני יהודה: "אנחנו רק בתחילת הדרך, עובדים על עקרונות המשחק". על העיכוב במשכורות: "יש אווירה טובה בקבוצה, כלום לא מחלחל"

ארון שוינפלד שחקן הפועל תל אביב (אמצע). ברני ארדוב
חגיגה אדומה/ברני ארדוב

ברקע יש הרבה מאוד רעש, אבל נראה שעל המגרש הפועל תל אביב רגועה מאוד. האדומים רשמו הערב (שבת) ניצחון ראשון לעונת 2016/17 עם 0:2 מול בני יהודה, במסגרת המחזור הראשון בבית ב' של גביע הטוטו. ארון שוינפלד (50) ונמניה ניקוליץ' (77) כבשו את השערים למנצחת. מנגד, בני יהודה נראתה לא טוב ואריק בנאדו אפילו הורחק במהלך המחצית הראשונה.

אגב, עוד לפני המשחק נרשמה תקרית משונה מאוד במתחם האימונים של הפועל תל אביב. מגן האדומים שמואל שיימן נתקע בשירותים ולא יצא עם הקבוצה אל המשחק. הוא הגיע באיחור ואפילו שותף כמחליף.

אלי גוטמן מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יכול להיות מרוצה. גוטמן/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן אמר לאחר המשחק: "אנחנו רק בתחילת הדרך, עובדים על עקרונות מסוימים, השחקנים נראים טוב אז אני מוחא להם כפיים. אני לא יודע מה יומרני להגיד עכשיו, אני יודע לעבוד בשטח וזה מה שאני עושה. מזה אני נהנה. אנחנו סומכים על אנשים כמו אמיר כבירי, שעושה לילות כימים, אנחנו מרגישים שקט, יש אווירה טובה בתוך הקבוצה, שום דבר לא מחלחל.

"חן עזרא ואביחי ידין יהיו בסגל ביום שלישי, בומבה ואנטל איתנו, אני יודע להעריך ולכבד כל מי שאיתנו. שוינפלד? הוא השתפר במשחק הקבוצתי, זה לא סתם שחקן מטרה שעומד למעלה ובועטים אליו את הכדורים, וזה מה שאני רוצה". על תקרית שיימן אמר גוטמן :"אמרתי לשיימן - אתה איש מאמין, הקדוש ברוך הוא לא רצה שתשחק 90 דקות".

ארון שוינפלד, שכבש ובישל, אמר: "אני שמח, יש פה אוהדים נהדרים. אני אוהב את החברים שלי לקבוצה ואני שמח להיות פה. רציתי להישאר במועדון ובסופו של דבר אני פה. השמועות על מכבי תל אביב לא נכונות. לא היה בינינו קשר. אני שחקן הפועל תל אביב כל הזמן. אנחנו רוצים לסיים בפלייאוף העליון העונה. אני מעריך את זה שזכיתי בשחקן המצטיין ומחכה כבר לעונה. חתמתי לארבע שנים כאן ואני מתרכז כרגע רק בהפועל תל אביב".

מאמן בני יהודה אריק בנאדו אמר: "משחק פחות טוב שלנו, הפסדנו ואין תירוצים. היינו פחות טובים. עמדנו טוב, אבל זה לא מספיק. קיבלנו שער ממצב נייח. אנחנו נלמד, נתקן ונשפר את זה. עשינו שני משחקים טובים מאוד במחנה האימונים, היום היו דברים פחות טובים. אנחנו ניראה יותר טוב בהמשך. לא נדבר על ציפיות, אני רוצה לעשות יותר טוב ממה שהיה בשנה שעברה. אנחנו בודקים דברים, נתגבש וניראה טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully