וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השינויים של אולימפיאקוס: קמביאסו וצ'ורי צפויים לפתוח בבאר שבע

אלופת יוון בלחץ לקראת הגומלין בישראל, במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות. ויקטור מתכנן לפחות ארבעה שינויים, הארגנטינאים הוותיקים יפתחו, מניאטיס יהיה המגן הימני?

צילום מסך

בווידאו: משדר מאולפן וואלה! בעקבות הפרידה של מכבי חיפה מרוני לוי

אחרי הביקורות הקשות והזעם מצד הבעלים על יכולת הקבוצה במשחק הביתי (0:0) מול הפועל באר שבע, אולימפיאקוס נערכת לגומלין בטרנר ביום רביעי הקרוב, בידיעה כי הדחה מוקדמת, עוד לפני שלב הפלייאוף של ליגת האלופות, עלולה לגרום למהפכה של ממש במועדון. המאמן הספרדי ויקטור סאנצ'ס מודע למצב ועל פי התקשורת היוונית, בונה על הוותיקים המנוסים והשקטים שיעזרו לעבור את המשוכה הישראלית.

עוד בנושא:

סוארס נפרד מהפועל באר שבע, סיובאס היווני יחמיץ את הגומלין
סוער באולימפיאקוס: "איך קבוצה של 10 מיליון דולר עשתה לנו בית ספר?"
מוקדמות ליגת האלופות: באר שבע השיגה 0:0 מכובד ביוון מול אולימפיאקוס

קשר אולימפיאקוס אסטבן קמביאסו. GettyImages
ויקטור בונה על הניסיון שלו. אסטבן קמביאסו/GettyImages

על פי האימונים האחרונים, נראה כי אסטבן קמביאסו, שכלל לא היה בסגל למשחק הראשון, יפתח בהרכב של אולימפיאקוס וכך גם צ'ורי דומינגס שנכנס כמחליף בפיראוס. בעקבות חזרתו של קמביאסו, הקפטן יאניס מניאטיס עשוי לפתוח כמגן ימני ובכך להוריד לספסל את דיוגו פיגייראס שהיה מהחלשים על המגרש ב-0:0. הקשר השוויצרי פאיטים קסאמי שוב לא יהיה בסגל והוא סיים את דרכו בקבוצה, ככל הנראה לטובת מעבר לאנגליה.

מי שצפוי לפתוח במקום דימיטריוס סיובס הפצוע הוא הבלם המרוקני מנואל דה קוסטה, שספג קריאות בוז מאוהדיו ביום רביעי. דה קוסטה מסומן כחוליה החלשה של אולימפיאקוס, לאו דווקא בגלל היכולת שגילה כמחליף נגד באר שבע אלא בעיקר בגלל כמה טעויות שעלו לקבוצתו בשערים בעונה שעברה.

אולימפיאקוס תנחת בישראל ביום שני בערב, כשהמשחק בטרנר ייערך ביום רביעי בשעה 21:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully