וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוון גוראן אריקסון: "ערן זהבי מסוכן, ההתחלה שלו בסין חלומית"

מאמן שנגחאי SIPG חושש מהמפגש עם הכוכב הישראלי של גוואנגז'ו (ראשון, 14:35, ספורט1): "הוא סקורר אמיתי, נצטרך לשים לב אליו". סטויקוביץ': "זהבי חלה, אבל הכול בסדר והוא יפתח"

SNTV

בווידאו: ערן זהבי כובש מול ינביאן

אתגר נוסף מצפה לערן זהבי מחר (ראשון, 14:35, ספורט1) כאשר גוואנגז'ו R&F שלו תארח את שנגחאי SIPG, המדורגת שלישית בליגה הסינית, אותה מאמן סוון גוראן אריקסון. המאמן השבדי הוותיק מודע ליכולות של הכוכב הישראלי, שהבקיע שמונה שערים מאז הגיע לסין ומקווה לעשות זאת גם מחר, כשניצחון של גוואנגז'ו על היריבה שתחסר את הולק הברזילאי ועוד כמה שחקנים, יצמק את הפער בין הקבוצות לשתי נקודות בלבד. כזכור, המקום השלישי שווה כרטיס למוקדמות ליגת האלופות של אסיה.

סוון גוראן אריקסון מאמן נבחרת חוף השנהב. Laurence Griffiths, GettyImages
זהבי לוטש עיניים למקום השלישי שלו. סוון גוראן אריקסון/GettyImages, Laurence Griffiths

אריקסון התייחס לזהבי במסיבת העיתונאים ואמר: "אני מכיר אותו עוד מישראל, הפתיחה שלו כאן חלומית. הוא סקורר אמיתי, למרות שהוא לא בדיוק חלוץ מרכזי. יש לו יכולת הבקעה, מהירות, טכניקה טובה והוא תמיד מאיים על השער. נצטרך להקדיש לו תשומת לב, הוא שחקן מסוכן מאוד".

דרגאן סטויקוביץ', מאמנו של זהבי בגוואנגז'ו, סיפר במסיבת העיתונאים כי הסקורר הישראלי סבל ממחלה, אך הרגיע: "היה לו חום, אבל הוא יפתח מחר, אני מקווה שהכול יהיה בסדר. המצב הגופני שלו טוב מאוד, הוא משתפר מדי יום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully