וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורונטו: נובאק דג'וקוביץ' וגאל מונפיס בחצי הגמר, ראוניץ' בחוץ

המדורג ראשון בעולם לא היה במיטבו אך ניצח בפעם ה-12 ברציפות את תומאש ברדיך, 6:7 (6), 4:6. הוא יפגוש את הצרפתי, שהפתיע את הקנדי מול הקהל הביתי שלו עם 4:6, 4:6 תוך 72 דקות בלבד

טניסאי סרבי נובאק דג'וקוביץ'. Vaughn Ridley, GettyImages
יכולת פושרת הספיקה/GettyImages, Vaughn Ridley

גביע רוג'רס בטורונטו נמשך הלילה (שישי) עם שני משחקים מעניינים מאוד בשלב רבע הגמר. נובאק דג'וקוביץ' גבר על תומאש ברדיך 6:7 (6), 4:6, בעוד גאל מונפיס הפתיע את מילוש ראוניץ' לעיני הקהל הביתי שלו בקנדה עם 4:6, 4:6.

הסרבי המדורג ראשון בעולם הגיע עם רצף של 11 ניצחונות על ברדיך ולא נכשל גם הפעם, בדרך לתואר הרביעי שלו בטורונטו. דג'וקוביץ' לא היה במיטבו, חבט את ההגשות הראשונות ב-50 אחוזי הצלחה בלבד וביצע יותר מפי שתיים טעויות בלתי מחוייבות (33) מאשר ווינרים (14). כל זה עזר לצ'כי לחזור מפיגור 5:2 במערכה הראשונה עד לשובר שוויון, שגם הוא היה צמוד אבל הלך בסוף לנולה, שכבר התקשה במערכה השנייה.

מונפיס רשם הישג נהדר כשהעפיל בפעם השנייה בקריירה לחצי גמר בטורניר ATP מסבב המאסטרס. הוא לא נשבר אפילו פעם אחת ושתי שבירות שלו הספיקו לניצחון תוך שעה ו-12 דקות בלבד. הוא יפגוש את דג'וקוביץ' בחצי הגמר, ויגיע עם הרבה ביטחון אחרי תשעה ניצחונות רצופים.

טניסאי קנדי מילוש ראוניץ'. GettyImages
אכזב את הקהל. ראוניץ'/GettyImages

אצל הנשים, שמשחקות במונטריאול, המשיכה קריסטינה קוצ'ובה הסלובקית (121 בעולם) בטורניר המטורף שלה. קוצ'ובה, שעשתה את הדרך מהמוקדמות, כבר בחצי הגמר אחרי שניצחה 4:6, 3:6 את ג'ו קונטה הבריטית, המדורגת 14 בעולם. אגב, ניצחון היה מסדר לקונטה כניסה ראשונה בקריירה לטופ 10 בדירוג העולמי. קוצ'ובה תשחק בחצי הגמר נגד מדיסון קיז (12), שניצחה 6:7 (3), 6:1, 0:6 את אנסטסיה פאבליוצ'נקובה הרוסייה (19).

אנג'ליק קרבר (2) ממשיכה להרשים ועלתה לחצי הגמר בצורה די נינוחה. הגרמנייה בת ה-28 ניצחה 2:6, 2:6 את דריה קסטקינה הרוסייה הכישרונית בת ה-19, שמדורגת במקום ה-33 בעולם. בחצי הגמר תשחק קרבר מול סימונה האלפ הרומנייה (5), שהצליחה לחזור מפיגור מערכה ל-6:3, 1:6, 1:6 מול סבטלנה קוזנצובה (11 בעולם). קרבר ניצחה את האלפ פעמיים כבר השנה, 2:6, 2:6 בגביע הפדרציה ו-5:7, 6:7 (2) ברבע גמר ווימבלדון. מעניין מה יקרה הפעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully