וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיול נמשך: ארצות הברית הביסה 45:80 את ונצואלה, צפו בתקציר

הנבחרת של מייק ששבסקי סבלה מערב קליעה לא טוב אך זה לא הפריע לה לנצח בפעם השלישית ברצף במשחקי ההכנה לריו. אירווינג ותומפסון הובילו עם 13 כל אחד, דרוזן סיפק דאנק מרהיב. המשחק האחרון לפני ריו: מול ניגריה

אימג'בנק GettyImages

נבחרת ארצות הברית ממשיכה בשמע ההכנה שלה לקראת אולימפיאדת ריו. גם הלילה (שישי) נבחרת הפסים והכוכבים לא התקשתה במיוחד והביסה 45:80 את נבחרת ונצואלה בשיקאגו. שתי הנבחרות סבלו מערב קליעה לא טוב לעיני הקהל שהגיע לראות בעיקר את כוכבי הבולס ג'יימי באטלר ודויין וייד. בכניסה לרבע הרביעי אחוז הקליעה המשותף עמד על 27.9 (29 מ-104), זאת לאחר שהנבחרת של מייק ששבסקי קלעה בקרוב ל-50 אחוז בשלושת משחקי ההכנה הקודמים.

ונצאולה ניסתה להישאר בענייניפ ולראת סיום הרבע הראשון פיגרה רק 13:12, אך ריצת 0:12 של ארה"ב גמרה את הסיפור מוקדם. הסל האחרון במשחק היה אולי היפה מכולם, כאשר דמאר דרוזן רץ לבד למתפרצת וסיים אותה בדאנק מרהיב שסחט תגובות מתלהבות מחבריו. קיירי אירווינג וקליי תומפסון היו היחידים בנבחרת שקלו בדאבל פיגרס, עם 13 כל אחד, קווין דוראנט הוסיף תשע משלו. מן העבר השני היה זה ג'ון קוקס שסיים עם 14, כאשר חוסה ורגאס הבא אחריו עם שמונה. לפני הנסיעה לריו מחכה לאמריקאים משחק הכנה אחרון, ביום שני מול ניגריה ביוסטון.

שחקן נבחרת ארצות הברית דמאר דרוזן. רויטרס
היילייט לקראת הסיום. דרוזן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully