וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ביוון: ג'ואי דורסי מנהל מגעים עם מכבי תל אביב

האמריקאי (32, 2.06) ששיחק בעבר ב-NBA, הצטרף לברצלונה במהלך העונה החולפת, אך עדיין לא הגיע לסיכום עם הקבוצה לגבי העונה הבאה. ביוון מפרסמים כי הוא מקיים שיחות עם הצהובים במקביל

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

האם ג'ואי דורסי יגיע למכבי תל אביב בעונה הבאה? הפאוור פורווד/סנטר (32, 2.06) ששיחק בעבר ב-NBA וב-2012 נבחר לשחקן ההגנה של השנה בליגה היוונית, מנהל מגעים עם הצהובים, כך על פי דיווחים ביוון ובאתר 'יורוהופס'. השחקן פתח את העונה החולפת בגלאטסראיי, אך בפברואר 2016 עזב את טורקיה והצטרף לברצלונה עד סיום העונה.

הקטאלנים עדיין לא האריכו את חוזהו של השחקן, אך על פי הדיווחים, הם צפויים להציע לו חוזה חדש בתקופה הקרובה. למרות זאת, בעקבות העובדה שנכון לעכשיו דורסי נמצא על תקן שחקן חופשי, ביוון טוענים כי הקבוצה של ארז אדלשטיין מעוניינות בו ואף מקיימות עמו מגעים מתקדמים בנוגע לצירופו, כשההצעה הסופית לשחקן תוגש בקרוב.

דורסי נבחר במקום ה-33 בדראפט 2008 על ידי פורטלנד טריילבלייזרס. הוא הועבר בטרייד ליוסטון רוקטס, בה שיחק במשך שנתיים. לאחר מכן, בשנים 2010-2011, דורסי רשם קדנציות קצרות במדי סקרמנטו קינגס וטורנטו ראפטורס. בסוף אותה שנה דורסי החל את הקריירה האירופאית שלו כאשר חתם בקאחה לבורל. שנה לאחר מכן הוא רשם את העונה המוצלחת ביותר שלו באירופה כשהצטרף לאולימפיאקוס, עמה זכה באליפות וביורוליג, ואף נבחר לשחקן ההגנה המצטיין ביוון.

עוד בנושא:

הבדיקה שעלתה מיליון דולר? מכבי תל אביב והתסבוכת עם קווינסי מילר
מכבי תל אביב הגישה הצעה לקני גבריאל, סמית': "מצבי טוב מתמיד"
מכבי תל אביב: המגמה המסתמנת - להשאיל את ריצ'רד האוול או ג'ו אלכסנדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully