וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן ויירי: "בובו חוזר! החלטתי לשוב מפרישה ולשחק בליגה הסינית"

חלוץ העבר שפרש לפני שבע שנים, הפתיע כשהודיע בחשבון הטוויטר שלו על כך שהוא בדרך לקאמבק בגיל 43. האיטלקי אמר שהוא מתאמן כבר חמישה חודשים ויהיה מוכן לחזרה בקרוב, אך לא ציין באיזו קבוצה

כריסטיאן ויירי חלוץ איטליה לשעבר. AP
יתחרה עם זהבי על מלכות השערים? ויירי/AP

האם בעונה הקרובה נצפה באחד הקאמבקים המפתיעים של השנים האחרונות? החלוץ האיטלקי, כריסטיאן ויירי, פירסם בחשבון הטוויטר שלו סירטון קצר שלו במהלך ריצה, בו הוא מודיע על חזרה למגרשים. ויירי בן ה-43 אמר שהוא בדרך לשחק בסין.

"בובו חוזר!" הודיע בגאווה חלוץ העבר. "שלום לכולם. החלטתי לחזור לשחק בליגה הסינית. כבר חמישה חודשים שאני מתאמן ובמהלכם הורדתי 10 קילו. אני שוקל כעת 91 קילו ומטרתי היא להוריד שניים נוספים, על מנת שאהיה מוכן באופן סופי לחזרה למגרשים". ההודעה המעניינת בהחלט מעוררת הרבה תהיות האם הנושא אכן סגור או שמא ויירי לא אמר את הדברים במלוא הרצינות. בסרטון הוא לא הודיע באיזו קבוצה ישחק ומתי בדיוק הקאמבק אכן ייצא לפועל.

ויירי היה אחד החלוצים הטובים באירופה בשנות התשעים ובתחילת שנות ה-2000, כאשר שיחק ביובנטוס, אינטר, לאציו ואתלטיקו מדריד. בשנת 1999 הוא הפך לשחקן היקר ביותר בעולם כשהנראזורי שילמו ללאציו עליו 32 מיליון ליש"ט. בסך הכל החלוץ כבש 194 שערים בקריירה המפוארת שלו, ופרש בשנת 2009 במדי אטאלנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully