וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ז'והאן אודל יגיע להתרשמות בשבוע הבא

שחקן הכנף הצרפתי, 32, שיחק בשלוש השנים האחרונות במדי נאנט מהליגה הראשונה במולדתו. בעבר לבש גם את מדי שטוטגרט וליל. כמו כן וסבל מפציעה קשה שבגללה נעדר שנה ו-8 חודשים

יוסי ציפקיס

הקשר הצרפתי ז'והאן אודל יגיע בתחילת השבוע הבא לכמה ימי התרשמות בהפועל תל אביב. אודל בן ה-32 ינסה להרשים את המאמן אלי גוטמן ולקבל הצעה לחוזה במתחם חודורוב. הוא משחק בעיקר בכנפיים ונחשב לשחקן טכני ומהיר.

אודל שיחק בשלוש השנים האחרונות בנאנט מהליגה הראשונה בצרפת ולפני כן גם לבש את מדי שטוטגרט, ואלנסיין, ליל ולוריין. בשנים 2007-2010 היה בשיאו, כבש 23 שערי ליגה, ובישל 10 נוספים. שטוטגרט רכשה אותו מואלנסיין תמורת 2.5 מיליון יורו, אבל הוא לא הצליח לשחזר את אותה יכולת בגרמניה, סבל מפציעה קשה מאוד שבגללה נעדר שנה ושמונה חודשים, מיעט לשחק ולבסוף חזר לצרפת.

בסך הכול לאודל 160 הופעות, 32 שערים ו-15 בישולים בליגה הראשונה בצרפת. בבונדסליגה הוא רשם שלוש הופעות בלבד ובליגת המשנה בצרפת שיחק 30 פעמים וכבש 8 שערים.

עוד בנושא:

ארון שוינפלד חתם לארבע שנים נוספות בהפועל תל אביב
שביעות רצון בהפועל תל אביב אחרי החזרה ממחנה האימון

מחר (שבת, 19:00, ספורט 5+ לייב) תירוך הקבוצה את ההופעה הרשמית שלה לעונת 2016/17 - משחק גביע הטוטו נגד בני יהודה. חן עזרא ואביחי ידין ייעדרו בגלל שהקבוצה לא עברה בבקרת התקציבים.

משכורות יוני הועברו לעובדים ואילו משכורות מאי שולמו לשחקנים. בהפועל טוענים כי עד פתיחת הליגה יימחקו כל חובות השכר לעובדים ולשחקנים.

ז'והאן אודל במדי שטוטגרט. Thomas Niedermueller, GettyImages
יצליח לשכנע את גוטמן? אודל/GettyImages, Thomas Niedermueller

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully