וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרוסיצקי: "היו לי שיחות עם מועדון מהמזרח התיכון, רוצה לעזוב את צרפת"

כוכב נבחרת פולין, שמעוניין לעזוב את צרפת בעקבות הטרור הגואה, רמז כי הדיווחים לפיהם מכבי תל אביב הגישה לראן הצעה בסך שלושה מיליון יורו נכונים: "השיחות היו קצרות, ידעתי שהם לא מסוגלים לשלם את סעיף השחרור והשכר שלי"

יח"צ - חד פעמי

אחד הכוכבים המפתיעים ביותר של יורו 2016 היה ללא ספק קמיל גרוסיציקי. הקשר ההתקפי בן ה-28 של נבחרת פולין היה חלק מהמסע הקסום עד רבע הגמר, אז נכנעו לאלופת אירופה - פורטוגל. היום (שישי) בחר גרוסיצקי, שמשחק בראן ובישל שלושה שערים ביורו, לספר על הרצון שלו לעזוב את צרפת בעקבות הטרור הגואה במדינה.

"פיגועים קורים לעיתים קרובות מדי כאן", סיפר גרוסיצקי לתקשורת המקומית והסביר: "אני עצוב בעקבות המצב בצרפת ואני לא יודע אם השלטונות יכולים לעשות משהו בנוגע לזה. זה זמן טוב עבורי לעזוב את ראן ושוחחתי על זה עם הסוכן שלי לגבי זה. אני כבר בן 28, זה זמן טוב עבורי לחפש מקום חדש, בשבילי ובשביל המשפחה שלי".

עוד בנושא:
למרות האמון מארבלדזה, בן בסט צפוי לעזוב את מכבי תל אביב
ארבלדזה: "השער הראשון פתח את המשחק, השגנו יתרון גדול לגומלין"

קמיל גרוסיצקי שחקן נבחרת פולין (ימין) מול סדריק שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
רמז לצהובים? גרוסיצקי/רויטרס

בתחילת חודש יולי, אתר Europe Mercato טען כי מכבי תל אביב הציעה עבור הפולני שלושה מיליון יורו, גורסציקי אמנם לא נקב בשמם של הצהובים אך העניק רמז אודות המגעים: "היו לי שיחות עם מועדון מהמזרח התיכון, אבל אותן שיחות היו קצרות וענייניות. ידעתי שהם לא מסוגלים לשלם את סעיף השחרור שלי והמשכורת, אז השיחות לא התקדמו. חלון ההעברות פתוח עד אוגוסט, אבל בראן חיייבים להבין את הרצונות שלי, ולהוריד את סעיף השחרור שלי".

גרוסיצקי עבר בכל הנבחרות הצעירות של פולין, ושיחק בין היתר בלגיה ורשה, סיון וסיבאספור עד שהצטרף לראן ב-2014. בעונה החולפת כבש תשעה שערים במדי הקבוצה הצרפתית, ומחירו האמיר בעקבות היכולת המצוינת ביורו. בחודש האחרון אברטון הציעה עבורו 7 מיליון יורו על פי דיווחים באנגליה, הצעה שנדחתה על ידי ראשי ראן, שמצדם דרשו 10 מיליון יורו.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ג'ורדי קרויף המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מכוון גבוה. קרויף/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully